فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال گیسو + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال گیسو + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

سریال گیسو با حضور بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1399، برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال گیسو + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

«گیسو» یا (عاشقانه 2) عنوان سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری می باشد.

نویسندگی  این سریال را علیرضا کاظمی ‌پور و سعید جلالی بر عهده داشته اند.

سریال گیسو در 17 قسمت، یکی از تولیدات نماوا می باشد و اولین قسمت آن روز چهارشنبه ۱۳ اسفند پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال گیسو

سریال گیسو یک داستان معمایی را با رویکرد اجتماعی به تصویر می‌کشد و در خلاصه داستان آن آمده است: رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن ‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

بازیگران سریال گیسو

بازیگران سریال گیسو

بازیگر نقش
 محمدرضا گلزار سهیل بقایی
هومن سیدی پیمان رستاگ
ساره بیات پگاه دادگر
هانیه توسلی گیسو برازنده
مسعود رایگان یونس شکیبا
بیژن امکانیان
شمسی فضل اللهی مهین کیانی
علیرضا زمانی نسب محسن شکیبا
سید جمشید حسینی
جولیا پانلی لوسیا
آزاده ریاضی مونا
سانیا سالاری
بهاره رهنما افرا
حسین یاری رضا شکیبا

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران سریال گیسو را مرور می کنیم.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، هنرپیشه سینما، نوازنده گیتار، پرکاشن، خواننده و مدل ایرانی است.

محمد رضا گلزار آذری و متولد تهران است. او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده ‌است. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد.

در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته ‌است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. و در این فیلم به خوبی ایفای نقش کرد و به شهرت رسید.

محمدرضا گلزار تاکنون ازدواج نکرده است.

هومن سیدی

 

هومن سیدی

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت، کارگردان، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

او پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی می باشد.

هومن سیدی برای اولین بار در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد. او برای بار دوم در سال 93  با بیتا اصلانی ازدواج کرده و یک فرزند به نام نیل دارد.

ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۱در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است.او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. وی با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

ساره بیات ازدواج نکرده است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

وی در خانواده ای نسبتاً پر جمعیت متولد شد. پدرش نادر نقی توسلی سرهنگ ژاندارمری اکنون در قید حیات نمی باشد و مادرش خانه دار است. هانیه دارای چهار خواهر است که هر کدام در کار و رشته ای فعالیت می کنند.

هانیه توسلی تاکنون ازدواج نکرده است.

مسعود رایگان

مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد یکم بهمن ماه سال 1333 در خرم آباد می باشد. او دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

رایگان هنرپیشگی را از کودکی و با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است، بعدها در سال های 1351 و 1352 در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد در سال های 1359 و 1361 با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد و سپس به سوئد رفت.

رایگان سال 1381 به دعوت وحید موسائیان به ایران آمد و در فیلم خاموشی دریا بازی کرد.

رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون همسر مسعود رایگان می باشد. رویا تیموریان متولد 27 اسفند 1338 در تهران است، دو دختر به نامهای درنا و دنیا دارد، لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر در سال 1366 می باشد.

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان، تهیه کننده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. وی از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گذرانده است.

بیژن امکانیان سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو دختر به نام های یلدا و دنا است.

شمسی فضل اللهی

شمسی فضل اللهی

شمسی فضل‌ الهی، بازیگر، گویندهٔ رادیو و صداپیشه، متولد ۱۰ آذر ۱۳۲۰ در محله سنگلج تهران است، پدرش نظامی و مادرش کارمند اداره پست بوده است.

شمسی فضل‌ الهی در سال ۱۳۴۳ با خجسته کیا ازدواج کرد و صاحب فرزند یک دختر و یک پسر و دارای نوه می باشد. دخترش گرافیست و پسرش نیز در کار صادرات و واردات می باشد. آقای خجسته کیا نماینده تلویزیون ایران در هند بود، این زوج در سال ۱۳۵۵ به کشور هند مهاجرت کردند و سه سال در این کشور زندگی کردند.

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیرماه 1368 در تهران می باشد.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است. وی  فعالیت هنری خود را از تئاتر و با افراد صاحب نامی شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. او به دلایلی از پیمان قاسم خانی جدا شد و در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

حسین یاری

حسین یاری

حسین یاری (زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران) بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلمهای ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود.

وی همچنین یک دورهٔ یکساله را در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت، گفتار متن حدود بیست فیلم مستند را اجرا نمود.

حسین یاری سالها پیش ازدواج کرده است و سه فرزند به نام های سروش، سارا و علی دارد.

سریال گیسو

دیگر عوامل سریال گیسو

دیگر عوامل سریال گیسو به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری: محمد افسری، مدیر صدابرداری: وحید دوزنده، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: رضا مهدی زاده، طراح لباس: آرتا ماهان، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیر برنامه ریزی: امین قوامی، جانشین تولید: میلاد مولازاده، دستیار یک کارگردان: علی سخنگو، عکاس: معین باقری، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی کریمی، تدوین: موحد شادرو، آهنگساز: بابک زرین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا