بیوگرافی

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش

5/5 - (1 امتیاز)
پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش
پاشا رستمی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در  سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش متولد تیر ماه 1363 در تهران می باشد. او در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده ، و تدریس زبان هم می کند.[/box]

بیوگرافی پاشا رستمی

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در  سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش متولد تیر ماه 1363 در تهران می باشد. پاشا رستمی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده ، و تدریس زبان هم می کند.

او برای اولین بار سال 1387 در سریال همه بچه‌های من به کارگردانی مرضیه برومند ، و  نویسندگی راضیه برومند در کنار بازیگرانی چون  مهرانه مهین ترابی ،لیلی رشیدی،صدیقه کیانفر،شهروز ابراهیمی و علیرضا خمسه بازی کرده است.

او همچنین در سریال پربیننده آب پریا به کارگردانی مرضیه برومند ، و  نویسندگی راضیه برومند در کنار هنرمندانی بزرگی مثل بهناز جعفری، سحر ولدبیگی و هنگامه مفید به ایفای نقش پرداخته است.

از فیلم و سریال های دیگر او می توان سریال گمشدگان،فیلم سینمایی طبقه سوم،سریال خسته دلان و سریال اغماء را نام برد.

 پاشا رستمی و همسرش

ازدواج و همسر 

پاشا رستمی  بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

پاشا رستمی در سریال لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی در سریال لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی در سریال عاشقانه ی لحظه گرگ و میش که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود بازیگر نقش حامد می باشد و نقش مقابل او که نقش یاسمن می باشد را المیرا دهقانی بازی می کند.نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش ما را به یاد سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی، و بازی سینا مهراد  و ریحانه پارسا می اندازد.

سکانسی کوتاه از فیلم با بازی خوب پاشا رستمی و المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش

گفتنی است سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان می باشد این کارگردان در کارنامه کاری خود سریال پربیننده راه پایان را نیز دارد.

این سریال روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه 60 با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

پاشا رستمی

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی مینا وحید

بیوگرافی نیکی نصیریان

بیوگرافی مریم مومن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا