اخبار

فیلم رژیم طلایی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رژیم طلایی

5/5 - (1 امتیاز)

فیلم رژیم طلایی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رژیم طلایی

فیلم رژیم طلایی به کارگردانی رضا سبحانی تولید شده است که مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی از جمله بازیگران اصلی فیلم هستند. در ادامه تمام بازیگران و خلاصه داستان آن را می خوانید.

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رژیم طلایی

«رژیم طلایی» عنوان فیلم سینمایی کمدی ایرانی به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی مشترک عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح بخش، محصول سال 1391 می باشد.

نگارش فیلمنامه این فیلم را محمود مهرآور بر عهده داشته است.

فیلم سینمایی «رژیم طلایی» که مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد به موضوع مهریه‌‌های سنگین و غیرمعقول می‌‌پردازد و مضمون فیلم این گونه است که مهریه‌های سنگین زندگی را نمی‌سازد و خوشبختی زوج‌های جوان با مهریه‌های سنگین تضمین نمی‌شود.

خلاصه داستان

این فیلم داستان زن و شوهری با بازی مهدی هاشمی و مریلا زارعی را روایت می‌کند که در زمان ازدواج آنها به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است، اما اختلافاتی موجب می‌شود تا زن درخواست مهریه خود را به اجرا بگذارد و به همین دلیل مهدی هاشمی با راهنمایی‌های امین حیایی برادرزاده خود سعی می‌کند تا جایی که می‌شود لاغر شود و سکه کمتری بپردازد.

بازیگران فیلم رژیم طلایی

بازیگران فیلم رژیم طلایی

امین حیایی مهدی هاشمی
مریلا زارعی انوشیروان نعیمی
صنم سجادیان آرش راد
مجید علیزاده علاء میرطالبی
علی مددی غلام  ژاپنی
ابراهیم عزت خواه شمس الدین دولت شاهی
محمد ذوالفقاری احمد دیناروند
هستی احمدی نیا مسعود افشار
علیرضا آقازاده اکبر ساده
اشکان هورسان حسین لواسانی
نازنین لواسانی حسین قورچی
پروین ملکی

فیلم رژیم طلایی

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «رژیم طلایی» عبارت هستند از دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی افشین راد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، دستیار اول فیلمبردار: احمد گودرزی، دستیار دوم فیلمبردار: حسین قطاء، جانشین تولید: کامران حجازی، تدارکات: امیر یمینی، موسیقی تیتراژ: حسین منصف، عکاس: لیلا خوش کنار، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، چهره پردازان: مسعود افشار و پریسا شمالی، جلوه های بصری و تیتراژ: علی تصدیقی، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، مدیر تولید: پیمان حمیدی، صدابردار همزمان: بابک اخوان، صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، نویسنده فیلمنامه: محمود مهرآور، تدوین: مستانه مهاجر، مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی، تهیه کنندگان: عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش، کارگردان: رضا سبحانی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا