اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش شبکه سه

2/5 - (1 امتیاز)
ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش شبکه سه
ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش شبکه سه

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه کنندگی  همایون اسعدیان تولید شده و پخش این سریال از روز دوشنبه یکم بهمن ماه از شبکه سه سیما آغاز شده است .[/box]

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش : سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه کنندگی  همایون اسعدیان تولید شده و پخش این سریال از روز دوشنبه یکم بهمن ماه از شبکه سه سیما آغاز شده است .

ساعت پخش سریال لحظه گرگ و میش نیز همه روزه ساعت 20:45 می باشد و تکرار سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش هم   ساعات ۰۰:۳۰ بامداد، ۹:۱۵ صبح و ۱۴:۱۵ بعدازظهر ، روز بعد است .

سکانسی کوتاه با بازی خوب المیرا دهقانی و پاشا رستمی

نگارش این مجموعه  پنجاه قسمتی را  به صورت مشترک مونا انوری زاده و همایون اسعدیان برعهده داشتند .
داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه 60 با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ ،تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

سریال لحظه گرگ و میش

فاطمه گودرزی ، شهره سلطانی ، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی، مریم حاجی زاده، آیدا نامجو، محمدرضا مالکی، مهرنوش مسعودیان، زهره ساداتی، مهدی ملاک، رضا حجری، مهتاب اکبری، فراز مدیری و آروین گالتسیان با حضور لیلا بلوکات و محمدرضا مالکی ترکیب بازیگران این مجموعه لحظه گرگ و میش تشکیل می دهند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

آهنگ تیتراژ سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی پاشا رستمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا