اخبار

تاریخ و ساعت پخش برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تاریخ و ساعت پخش برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی

در آخرین قسمت فصل چهارم دورهمی، احسان علیخانی مهمان برنامه خواهد بود که بعد از تحویل سال در شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری پخش خواهد شد. در ادامه تاریخ و ساعت دقیق پخش آن را می خوانید.

تاریخ و ساعت پخش برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی

در سال‌های اخیر دورهمی پای ثابت برنامه‌های نوروزی تلویزیون بوده است، اما امسال از پخش این برنامه در نوروز خبری نیست. چرا که چندی پیش مدیر شبکه نسیم در گفت‌وگویی با تسنیم  اعلام کرد “عید نوروز 1400 “دورهمی” نداریم، اما قسمت پایانی فصل چهارم این برنامه تلویزیونی که به طور ویژه طراحی شده است، با حضور احسان علیخانی به عنوان مهمان این برنامه، شنبه 30 اسفندماه مقارن با تحویل سال نو روی آنتن خواهد رفت. بنابراین بعد از سال تحویل، ویژه برنامه شبکه نسیم قسمت آخر و ویژه “دورهمی” خواهد بود.”

مهران مدیری تاکنون دو بار مهمان برنامه‌های احسان علیخانی بوده، اما علیخانی در “دورهمی” گفت‌و‌گویی با مدیری نداشته است و اولین گفت‌وگوی علیخانی در قسمت آخر “دورهمی” خواهد بود. علیخانی در برنامه‌های گفت‌و‌گومحور تلویزیون کمتر میهمان همکاران خود شده است. شاید بتوان گفت “خندوانه” آخرین برنامه‌ای بود که علیخانی در آن به عنوان مهمان با رامبدجوان گفت‌و‌گو کرد.

زمان دقیق و ساعت پخش

برنامه دورهمى، شنبه ۳۰ اسفندماه بعد از تحویل سال ساعت ۱۳:۳۰ با حضور احسان علیخانی از شبكه نسیم پخش خواهد شد.

احسان علیخانی در برنامه دورهمی

احسان علیخانی در برنامه دورهمی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد.

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل، عصر جدید و… را برعهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا