اخبار

زمان پخش سریال آنشرلی از شبکه امید + ساعت پخش تکرار و بازیگران و داستان

4/5 - (17 امتیاز)

زمان پخش سریال آنشرلی از شبکه امید + ساعت پخش تکرار و بازیگران و داستان

سریال آنشرلی در جدول پخش شبکه امید قرار گرفته است که هر شب ساعت 21 پخش می شود.

زمان پخش سریال آنشرلی از شبکه امید + ساعت پخش تکرار و بازیگران و داستان

سریال آنشرلی چند روزیست که به روی آنتن شبکه امید رفته است.

این سریال از رمان Anne of Green Gables نوشته‌ی لوسی ماد مونت‌گومری الهام گرفته است و داستان آن، دختری جوان را دنبال می‌کند که از جنگیدن برای چیزی که به آن اعتقاد قلبی دارد نمی‌هراسد.

اسامی بازیگران سریال آنشرلی

آنِ با یک ای» (Anne with an E) نیز توسط مویرا والی بکت ساخته شده و در آن امی‌بث مک نولتی در نقش آن شرلی-کاثبرت، جرالدین جیمز در نقش ماریلا کاثبرث، آر اچ تامسون در نقش متیو کثبرث، کورین کسلو در نقش راشل لیند، دالیلا بلا در نقش دیانا بری، ایمریک جت مونتاز در نقش جری بینارد، لوکاس زومن در نقش گیلبرت بلایث و کایلا متیوس در نقش روبی گیلیس بازی خواهند کرد.

داستان سریال

در اواخر قرن نوزدهم، برادر و خواهر متیو و ماریا کوتبرت، تصمیم گرفتند تا یک پسر یتیم را برای کمک به اطراف مزرعه اجداد خود از سبیل گیلز ، در حومه شهر آونلای ، در جزیره پرنس ادوارد بیاورند. وقتی متیو می‌خواهد بچه را در ایستگاه راه آهن تحویل بگیرد، پسری پیدا نمی‌کند، اما آن دختری شیرین و با استعداد است.

در ابتدا، کوتبرت ها تمایل دارند او پس بفرستند ، و آن، در ناامیدی، فرار می کند. خانواده مصمم و آن را در خانه جدید خود قبول می‌کنند. پس از شروع مدرسه، آن یک بار دیگر شور و شوق بی حد و حصر را نشان می دهد و …

ساعت پخش

سریال «آنشرلی» هر شب در ساعت 21:00 از شبکه امید پخش و در ساعات 1:45، 9 صبح و 15 روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا