فرهنگ و هنر

سریال مثل یک کابوس | خلاصه داستان و بازیگران سریال مثل یک کابوس + زمان پخش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال مثل یک کابوس | خلاصه داستان و بازیگران سریال مثل یک کابوس + زمان پخش

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مثل یک کابوس به همراه زمان پخش آن را می خوانید؛ سریالی که به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1390 تولید شده است.

خلاصه داستان و بازیگران سریال مثل یک کابوس + زمان پخش

«مثل یک کابوس» با نام قبلی «بازگشت»، عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی می باشد که برای اولین بار در سال 1390 از شبکه یک سیما پخش شد.

نویسندگی این سریال 15 قسمتی را در ژانر  درام، اجتماعی و معمایی رویا خسرونجدی بر عهده داشته است.

خلاصه داستان

ناصر پارسا که در زندگی‌اش، چیزی برای از دست دادن ندارد؛ پس از 30 سال به کشور باز می‌گردد. او از دختر دوست قدیمی‌اش کیوان، می‌خواهد تا وکالت پرونده قتلی را بر عهده بگیرد که سال‌ها پیش، ناصر را به خاطر آن متهم ساخته‌اند…

بازیگران سریال مثل یک کابوس

  • داریوش فرهنگ
  • محمد صادقی
  • ناصر آقایی
  • شراره دولت آبادی
  • زهره حمیدی
  • پریناز ایزدیار
  • سارا بهرامی
  • آرمان صورتگر
  • نیما راد
  • احمد ساعتچیان
  • بهرام ابراهیمی

بازیگران سریال مثل یک کابوس

زمان پخش

 مجموعه تلویزیونی «مثل یک کابوس» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه آی‌ فیلم فارسی پخش می‌شود و جایگزین سریال «مسافری از هند» خواهد شد.

این سریال هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن آی‌ فیلم فارسی می‌رود و رأس ساعت ۱:۰۰ بامداد و ۹:۰۰ صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

سریال مثل یک کابوس

سایر عوامل 

برخی از عوامل تولید سریال «مثل یک کابوس» عبارتند از نویسندگان: فروغ فروهیده – آرش برهانی – حامد افضلی و سارا خسرونجدی، مشاور فیلمنامه: شایسته شوشتریان، ناظر کیفی: فاطمه سعیدی، جانشین تولید: ابوالفضل دادگستر، مدیر تدارکات: مسعود شرفی کیا و سعید نظری، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: امید صالحی، دستیار اول کارگردان: آذر تجلی، عنوان بندی: سایسان توکلی فارسانی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح چهره پردازی: اعظم بیات، صدابردار گروه دوم: مسیح سراج، تصویربردار گروه دوم: هادی شلالوند، صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق و رامین ابوالصدق، ترانه سرا: بهزاد بمانی، خوانندهک حامد بهداد، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، کارگردان گروه دوم: امیرحسین عسگری، مجری طرح: پیمان جعفری، تهیه کننده: فاطمه ثمرقندی، کارگردان: شهرام شاه حسینی.

بیوگرافی بازیگران سریال مثل یک کابوس

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران سریال مثل یک کابوس را می خوانید.

داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ  متولد ۶ آذر ۱۳۲۶ در آبادان،کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر است.

او در سال ۱۳۵۲ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد.

 نخستین فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم کوتاه سمندر(واروژ کریم‌مسیحی) در سال ۱۳۵۹ بود.

داریوش فرهنگ در سن ۲۱ سالگی با خانم سوسن تسلیمی که او هم از کارگردانان مطرح سینماست ازدواج کرد  ولی این ازدواج چند سالی بیشتر به طول نیانجامید و آنها در سال ۱۳۶۸ به دلیل مهاجرت سوسن تسلیمی به خارج از کشور از هم جدا شدند.

وی از ازدواج اولش فرزندی بنام توکا دارد.

در سال ۱۳۶۹ داریوش فرهنگ با خانم نازیتا اربابیان ازدواج کرد و هم اکنون صاحب فرزندی به نام مانی می باشد.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور سال 1364 در بابل استان مازندران است.  وی در رشته گرافیک در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده است و در کنار خود یک خواهر و یک برادر دارد که جفتشان پزشک هستند و پدر شونم وکیل است.

 پریناز ایزدیار با سریال پنجمین خورشید به کارگردانی علیرضا افخمی وارد عرصه بازیگری به صورت حرفه ای شد و بعد از آن با سریال زمانه و  با فیلم های ابد و یک روز و سریال شهرزاد توانست به اوج شهرت برسد.

خانم ایزدیار ازدواج نکرده و مجرد هستند.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر سریال کرگدن متولد بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

سارا بهرامی در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌ است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

سارا بهرامی بازیگر سریال مثل یک کابوس ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا