فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال روزهای آبی + عکس و داستان

4.4/5 - (15 امتیاز)
اسامی بازیگران سریال روزهای آبی + عکس و داستان

سریال روزهای آبی به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی ساخته شده است و ترکیب آن را  هنرپیشگان حرفه‌ای و نام آشنا در کنار بازیگران جوان و کمتر شناخته شده تشکیل می دهند. در ادامه به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان سریال می پردازیم.

اسامی بازیگران سریال روزهای آبی + عکس و داستان

«روزهای آبی» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری است که در سال 1400 در گروه فیلم و سریال شبکه پنج تولید و روانه آنتن شبکه پنج سیما شده بود.

نگارش فیلمنامه این سریال طنز در در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای بر عهده ی متين رکن، علی حماسی، مارال سجادی، نیما جهان‌ بین، زهره صباغیان، نیکان راست‌ قلم، ندا نوبخت، مرتضی ایمانی‌ راد و فرهاد طب‌ نوری بوده است.

 تصویربرداری این مجموعه در تهران و استان گیلان انجام شده و می‌ توان گفت بخش اعظمی از این کار در یک روستای تقریبا بکر با لوکیشن‌ های تازه و جدید تصویربرداری شده است.

خلاصه داستان

«روزهای آبی» داستان یک خانواده‌ای است که مادر خانواده فوت شده و پدر به دلایلی دچار مشکل مالی می‌ شود.

این در حالی است که دختر بزرگ خانواده در آستانه ازدواج و سفر به خارج از کشور هم هست و ناچار است برای فرار از طلبکارهای پدرش، خواهر و برادر کوچک‌ ترش را به روستایی با امکانات محدود ببرد و تا زمانی که مشکلات‌ شان کمتر شود در آنجا سکونت کنند.

حالا این خانواده مرفه که در سطح بالایی از جامعه زندگی می‌ کردند ناچارند با این شرایط جدید و سخت مواجه شوند.

آنها در این روستا با آدم‌ ها و اتفاقات تازه‌ای روبه‌رو می‌ شوند. از طرفی انتخابات شوراهای روستا هم در جریان است.

بازیگران سریال روزهای آبی

بازیگران سریال روزهای آبی

اسامی بازیگران سریال روزهای آبینقش ها
ویدا جوانساره
سامان صفاریبردیا
نادر سلیمانیآقا نعمت
امیر غفارمنشنیمچه
کیوان ساکت افاقبال
علی سلیمانیسروان ترابی پور
علیرضا جلالی تبارامیرعلی دانش
رامین ناصر نصیرجلال طالبی
افشین سنگ چاپهاشم سلمونی
مرتضی زارعآقای همتی
مجید پتکیجواد
مهسا غفوریماسو
عاطفه چوپانیمحبوبه
مجید شهریاریآقا ضیاء
آرزو کریمی زندمونس
مسعود بدرطالعیشیرزاد
نرجس خاتون بدرطالعینرجس
فریبرز زیده سراییاکبر وانتی
امیسر اخلاقیمراد چوپان
مینا خداخواهانننه شکور
منیره حسین زادهبی بی رباب
منوچهر امیریمداح
بهنام اسماعیلیقاسمی
امیرحسین نجات ثابتبیدمشکی
سیداسماعیل حقیقی پوررجب
آیدا مرادیفخری خانم
آرزو  طاهریزن هاشم سلمونی
ابوذر آستانیفیلمبردار
اکبر عبدیآقا ماشاالله
فریبا متخصصخاله گلاب
ایرج نوذریحمید افشار

بازیگران کودک و نوجوان سریال روزهای آبی:

پرهام موحدیسهیل
امین علی شهسوارینجیب
پریا مهدویستاره
سهیل پورسیفیاصغر
علی افتخاریحسن
فرزان زیباییعلی کریمی
پائیسا حسنیباقری
آراسا آقاییاسدی
یاسین حقدادی 
سریال روزهای آبی

سایر عوامل سریال روزهای آبی

 برخی دیگر از عوامل تولید سریال روزهای آبی عبارت هستند از مجری طرح: علی عبدی ده سرخ،  مدیر تولید: هاشم علی اکبری، مدیر تصویربرداری: رامین راستجو، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، مدیربرنامه ریزی: وحید کاشی ، دستیار اول کارگردان: افشین سنگ چاپ، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح گریم: محسن ملکی، طراح لباس: عاطفه غلامپور ، مدیر تدارکات: محسن گوهرشناس، روابط عمومی: بهنام توفیقی، مشار رسانه‌ای: احسان هوشیارگر.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران سریال روزهای آبی را مرور می کنیم:

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان متولد ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

وی با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از کارهای تلویزیونی او می‌توان به سریال  ماه و پلنگ، نامه آخر، روزهای بهتر و سارق روح اشاره کرد.

ویدا جوان با ایلا تهرانی ازدواج کرده است.

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریور۱۳۶۶، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال۸۶) وارد حرفه بازیگری شد.

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریور۱۳۶۶، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال۸۶) وارد حرفه بازیگری شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

فریبا متخصص

فریبا متخصص

 فریبا متخصص در 1 مرداد ماه سال 1340 در بروجرد متولد شد. کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد.او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز نمود و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت.

وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد. شنگول و منگول،  شب زمستانی، سیب سرخ حوا و ماه پیشونی از جمله آثار او در سینما هستند.

پنج خواهر و برادر دارد و یک پسر 17 ساله به نام پوریا پور بهرامی که در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

کیوان ساکت‌ اف

کیوان ساکت‌ اف

کیوان ساکت اف مجری و بازیگر، متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۷ و فرزند سوم خانواده است، و ساکن کرج می باشد.  از مهم‌ترین کارهای او می‌توان به بازی در سریال بازگشت ،فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟  و فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد اشاره کرد. پدرش معلم و مادرش ناظم مدرسه است.

برادر بزرگ او مسعود ساکت اف، تهیه کننده شبکه چهار سیماست. همچنین او یک برادر دیگر نیز دارد که دانشجوی دکترای فلسفه می باشد.

کیوان ساکت اف بازیگر سریال روزهای آبی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا