اخبار

زمان پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز از شبکه دو

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز از شبکه دو

سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی با موضوع داستان زندگی شهید شهریاری از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از شبکه دو  سیما پخش خواهد شد.

زمان پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز از شبکه دو

سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی با موضوع داستان زندگی شهید شهریاری از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از شبکه دو  سیما پخش خواهد شد. سریال صبح آخرین روز  در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زندان تولید شد.

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده، به گذشته برمی‌گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می‌کند.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 از بازیگران این سریال می توان به کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی اشاره کرد. در این سریال اردشیر رستمی نقش پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند.

ساعت پخش سریال صبح آخرین روز

ساعت پخش

سریال «صبح آخرین روز»  هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود و تکرار آن در ساعات ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۰۲:۱۰ بامداد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا