فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 2 (فصل دوم) شبکه یک + عکس و بیوگرافی با داستان

2/5 - (3 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 2 (فصل دوم) شبکه یک + عکس و بیوگرافی با داستان

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی بازیگران سریال زیرخاکی 2 (فصل دوم) که قرار است به روی آنتن شبکه یک سیما برود بپردازیم.

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 2 (فصل دوم) شبکه یک + عکس و بیوگرافی با داستان

«زیرخاکی 2» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا  است که فصل اول آن با فضایی طنز و در بستر وقایع ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی در ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت و توانست پربیننده‌ترین سریال مناسبتی در آن مقطع لقب بگیرد.

ساخت فصل دوم «زیرخاکی» از دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در حالی که خبرهای اولیه حاکی از این بود که این مجموعه به جدول پخش شبکه یک برای ماه رمضان سال ۱۴۰۰ می‌رسد، به خاطر حساسیت‌های کرونایی و تلاش برای رعایت حداکثری پروتکل‌ها، همچنین حجم بالای لوکیشن‌ها و طولانی‌شدن تصویربرداری به زمان دیگری موکول شد. حالا این سریال برای پخش آماده شده است و از 4 خرداد از شبکه یک سیما به نمایش گذاشته می شود.

خلاصه داستان

 این فصل از سریال، ادامه ماجرا‌های فریبرز باغ بیشه با بازی پژمان جمشیدی است. ماجرا‌هایی که در سال‌های ابتدایی انقلاب می‌گذرد. در فصل اول این سریال دیدیم که فریبرز که به همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کرد، به‌ واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی بود درگیر ماجرا‌هایی شد که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی نمود.

این ماجرا‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال ۱۳۵۹ رقم می‌خورد.

بازیگران سریال زیرخاکی 2

بازیگران سریال زیرخاکی 2

  • پژمان جمشیدی
  • ژاله صامتی
  • نادر فلاح
  • گیتی قاسمی
  • فروغ قجابگلی
  • مریم سرمدی
  • خسرو احمدی
  • اکبر رحمتی
  • مهری آل آقا
  • امید روحانی
  • اصغر نقی زاده
  • رایان سرلک
  • ستاره پسیانی
  • هومن برق‌نورد
  • نسرین نصرتی

سریال زیرخاکی 2

سایر عوامل سریال زیرخاکی 2

برخی دیگر از عوامل سریال زیرخاکی 2 عبارت هستند از مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: مهران مداحیان، حسین لنجابی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال زیرخاکی

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران فصل دوم سریال زیرخاکی را مرور می کنیم.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد ۱۰ ام شهریور ماه سال ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و فوتبالیست می باشد.

وی دانشجوی انصرافی لیسانس رشته عمران است.

او یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن متولد ۵۳ و یک خواهر کوچکتر از خود بنام مامک متولد سال ۶۱ را دارد.

مادرش معلم دبستان و پدرش دبیر زیست شناسی و زمین شناسی دبیرستان بود.

پدر جمشیدی فوق لیسانس زمین شناسی و لیسانس تربیت بدنی بود، وی مادر خود را از دست داده است.

پژمان جمشید برای اولین بار  در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد و بعدها در فیلم و سریال های زیادی از جمله ساختمان پزشکان، پژمان، دیوار به دیوار، نفس و سال های ابری به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی تاکنون ازدواج نکرده است.

ژاله صامتی

ژاله صامتی

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱)، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و  و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

او فعالیت حرفه ای را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «از جنوب تا شمال»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» در پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سفر به سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع فرخ و فرج»، «آژانس دوستی» و «این زمینی‌ها» حضور داشته است.

ایرج سنجری همسر ژاله صامتی است و آن‌ها دو فرزند به نام‌های یاس، متولد دهه 70 و نیاز، متولد دهه 80 دارند.

ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. او فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) است. تحصیلات وی در رشته کارگردانی از کشور کانادا می باشد. پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنر ملی بود. پیش از انقلاب در سریال‌های «داش پالکی» و «کیمیاگر» به کارگردانی پدرش در سال 1352 بازی کرد.

نادر فلاح

نادر فلاح

نادر فلاح متولد شهریور ماه ۱۳۵۲ در کرمان، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.

 وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» آغاز کرد.

او با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی وارد عرصه سینما شد. فلاح با فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

نادر فلاح ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

امید روحانی

امید روحانی

امید روحانی متولد ۱۳۴۰در تهران، پزشک، منتقد فیلم و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر می باشد.

وی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک پزشکی عمومی خود و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرک تخصصی بی‌هوشی را گرفت.

وی در فیلم‌های تردید، کارگران مشغول کارند و دایره زنگی نقش ایفا کرده‌است. هم چنین در سریال مرد ۲ هزار چهره، نقش منتقد سینما و در سریال طنز تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بازی کرده‌ است. وی در نمایش «شرق شرق است» به کارگردانی مسعود رایگان نیز ایفای نقش کرده‌ است.

امید روحانی با مریم موسوی ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 2

اصغر نقی زاده

اصغر نقی زاده

اصغر نقی‌زاده متولد ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

او دارای مدرک دیپلم اقتصاد با فعالیت در فیلم «توبه نصوح» به طور حرفه‌ای وارد سینما شد و بعدها توانست در فیلم‌های دیگری چون «مهاجر» و سپس «آژانس شیشه‌ای»، «خاکستر سبز»، «از کرخه تا راین»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و… بازی کند.

اصغر نقی زاده سال ها پیش ازدواج کرده و دو فرزند به نام های محسن و محمد سجاد دارد.

رایان سرلک بازیگر سریال زیرخاکی 2

رایان سرلک

رایان سرلک متولد 21 اسفند 1392، بازیگر خردسال سینما و تلویزیون است.

او با این سن کم در فیلم هایی نیز بازی کرده که می توان فیلم سینمایی «راند چهارم» را نام برد.

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی متولد 1355 در ملایر می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1381 است.

وی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. اولین کار جدی اش  نمایشی بنام «بوق» به کارگردانی فرهاد تجویدی در سال 1387 بود و نخستین سریال تلویزیونی اش هم مجموعه حیات خلوت بود.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال های جراحت و رستگاران را نام برد.

گیتی قاسمی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد.

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 2

مریم سرمدی

مریم سرمدی

مریم سرمدی  متولد ۱۳۴۹ در تهران می باشد. او عضو پیوسته ی انجمن بازیگران خانه ئتاتر می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر وابسته به دانشگاه هنر است.

او در سریال های ارمغان تاریکی، شهر قشنگ، فراق، حلقه سبز، دختران حوا، خنده بازار و …. بازی کرده است.

مریم سرمدی بازیگر ازدواج کرده و دارای یک پسر ۱۸ ساله می باشد.

مهری آل آقا

مهری آل آقا

مهری آل آقا بازیگر سریال سرگذشت، متولد ۱۳۴۴در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

از مهم‌ترین آثار مهری سادات آل آقا می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد 1، سریال آخرین بازی و فیلم رقص پا اشاره کرد.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی زاده 17 شهریور ماه  ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد.

پدر ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی که هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر میباشند. یک برادر کوچکتر از خود به نام خسرو دارد که وی نیز در حوزه بازیگری فعال است. مادربزرگ ستاره پسیانی جمیله شیخی ( مادر آتیلا پسیانی) بود.

آتیلا پسیانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

هومن برق‌نورد 

هومن برق‌نورد 

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد. وی فرزند کامران برق نورد است. اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. نخستین کار تلویزیونی او مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور بود با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش بیشتر شد.

هومن برق نورد سالها پیش ازدواج کرده است.

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، منشی صحنه بود بعد بازیگر شد و چندین جایزه را هم برده است.

همسر این بازیگر، سام پاک پیکار می باشد و حاصل ازدواجشان دختری به نام سوفی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا