اخبار

فیلم رفیق بد | اسامی بازیگران فیلم رفیق بد + خلاصه داستان فیلم رفیق بد

1/5 - (1 امتیاز)

فیلم رفیق بد | اسامی بازیگران فیلم رفیق بد + خلاصه داستان فیلم رفیق بد

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رفیق بد بپردازیم که به کارگردانی عباس احمدی مطلق ساخته شده است.

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رفیق بد

«رفیق بد» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی عباس احمدی مطلق و تهیه کنندگی مجید مدرسی و حمید مدرسی، محصول سال 1386 می باشد.

نگارش این فیلم را  ایرج طهماسب بر عهده داشته است.

فیلم سینمایی رفیق بد برای پخش در شبکه آی فیلم فارسی در نظر گرفته شده است که در روز پنجشنبه 6 خرداد ساعت 22 به روی آنتن می رود.

خلاصه داستان

حبیب پس از سالها به ایران برمی گردد و سراغ دوست قدیمی اش عزیز که در یک آسایشگاه روانی بستری است، می رود. عزیز حرف نمی زند و حبیب را نمی شناسد. به توصیه پزشک، حبیب به تعریف ماجرای دوستی خود و عزیز در حضور او می پردازد. حبیب و عزیز از کودکی با هم دوست بوده اند و در یک بانک کار می کرده اند. شغل آنها در بانک حمل و نقل بسته های پول بوده. در آخرین روز خدمت شان چند نفر مقدار زیادی دلار از آنها می دزدند.

هر دو که در جریان سرقت زخمی و بیمار شده اند، برای پیداکردن پول ها دست به کار می شوند. در درگیری بین پلیس و دزدان همه چیز آتش می گیرد. حبیب فکر می کند در جریان آتش سوزی، عزیز از بین رفته در حالی که او با پولها نجات پیدا می کند. مدیران بانک و پلیس فکر می کنند که پولها از دست رفته و عزیز هم کشته شده است. حبیب و عزیز و همسران شان دچار این وسوسه می شوند که…

بازیگران فیلم رفیق

بازیگران فیلم رفیق بد

بازیگر نقش
ایرج طهماسب حبیب
حمید جبلی عزیز
هما روستا روانپزشک
ژاله صامتی ناهید
ریما رامین فر فرح
مهدی باطبی سلیمانی
محسن مقدم سارق بانک
الناز حبیبی دختر حبیب
مونا اسکندری دختر عزیز

فیلم رفیق بد

سایر عوامل فیلم

برخی دیگر از عوامل فیلم سینمایی «رفیق بد» عبارت هستند از دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن مقدم، منشی صحنه: آذر تجلی، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، عکاس: محمد فوقانی، صدابردار صحنه: رضا کشاورز، صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، جلوه های ویژه: جواد شریفی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، موسیقی متن: علیرضا کهن دیری، تدوین: کاوه ایمانی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا