اخبار

زمان پخش و تکرار سریال برادر از شبکه آی فیلم

3.3/5 - (6 امتیاز)

زمان پخش و تکرار سریال برادر از شبکه آی فیلم

سریال برادر بزودی روانه آنتن شبکه آی فیلم فارسی می شود در ادامه می توانید ساعت دقیق و زمان پخش تکرار آن را در مجله اینترنتی پیک نت بخوانید.

زمان پخش و تکرار سریال برادر از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی برادر از روز پنجشنبه (27 خرداد)، جایگزین سریال نفس در شبکه آی فیلم می شود.

این سریال به کارگردانی جواد افشار ساخته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می شود که… .

حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت ا… صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات، فرشید صمدی پور  و… از جمله بازیگران سریال هستند.

ساعت پخش

سریال «برادر»  هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی ‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ ظهر روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا