فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دودکش 2 (فصل دوم)+ عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان

4.6/5 - (9 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال دودکش 2 (فصل دوم)+ عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال دودکش 2 (فصل دوم)+ عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان سریال دودکش که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود را می خوانید.

اسامی بازیگران سریال دودکش 2 (فصل دوم)+ عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان

«دودکش 2» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی  برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، محصول سال 1399-1400 شبکه یک سیما می باشد.

تصویربرداری این سریال تلویزیونی از بهمن ماه ۹۹ آغاز شد و اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری شده است.

سریال «دودکش» برای اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد. فصل دوم این سریال نیز قرار بود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود، اما برای پخش در آن زمان آماده نشد. حال قرار است فصل جدید آن به روی آنتن این شبکه برود.

خلاصه داستان

ماجرای سریال دودکش درباره خانواده مشتاق و قالیشویی متعلق به این خانواده بود و اتفاقات مختلفی در این قالیشویی رخ می‌داد. فیروز و نصرت که با خواهران یکدیگر ازدواج کرده بودند، هر یک درگیر مشکلات مالی متعدد بودند و در طول قصه تلاش می‌کردند مشکلات خود را برطرف کنند و در این راه اتفاقات کمیک و جالبی رخ می‌داد.

در خلاصه داستان فصل دوم سریال نیز آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!.

بازیگران سریال دودکش 2

بازیگران سریال دودکش 2

  • هومن برق نورد
  • سیما تیرانداز
  • بهنام تشکر
  • نگار عابدی
  • امیرحسین رستمی
  • محمدرضا شیرخانلو
  • یاس نوروزی
  • الهام اخوان

بیوگرافی بازیگران سریال دودکش 2

بهنام تشکر

بهنام تشکر

بهنام تشکر  بازیگر سریال دودکش 2، متولد ۴ بهمن سال ۱۳۵۵ در بندر انزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.

او در سال ۱۳۷۵ همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد.

این هنرمند با بازی در نقش دکتر نیما در ساختمان پزشکان به شهرت  و محبوبیت رسید.

بهنام تشکر در سال ۱۳۸۵ با آیدا یزدانی ازدواج کرده  و پسری به نام کاوه دارد.

هومن برق نورد

هومن برق نورد

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد. وی فرزند کامران برق نورد است.

در یک خانواده با سه فرزند بزرگ شده است که یکی از خواهرانش کارگردان و دیگری استاد نقاشی ساکن خارج می باشد.

اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. نخستین کار تلویزیونی او مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور بود با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش بیشتر شد.

هومن برق نورد سالها پیش ازدواج کرده است.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر سریال دودکش 2، متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران، از بازیگران تئاتر، سینما  و تلویزیون است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود گلاب آدینه بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد.

سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی بعد از هم جدا شده‌اند.

اما سیما تیر انداز بعد از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا و این آشنایی خیلی سریع به ازدواج ختم شد. مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد.

حاصل ازدواج سیما تیر انداز با همسر جدیدش پسری به نام آریانا می باشد.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌ است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد.

امیرحسین رستمی با پوراندخت الستی ازدواج کرده است و یک فرزند بنام ارشیا دارد.

محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ در تهران می باشد.

او به اصرار مادرش ريحانه ابوالحسني رو به بازیگری آورده است. او از سن شش سالگی بازیگری را شروع کرده و اولین کار تلویزیونی اش سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم می باشد.

محمدرضا شیرخانلو اولین بازیگر کودک است که برای نخستین بار در ایران برای اجرای نقش اصلی نمایشی با نام «ساقی»، به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا