بیوگرافی

ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در سریال لحظه گرگ و میش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در سریال لحظه گرگ و میش
ناصر سجادی حسینی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در سریال لحظه گرگ و میش متولد 29 مرداد سال 1365 در اهواز، و پسر فرید سجادی حسینی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.[/box]

بیوگرافی ناصر سجادی حسینی

ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در سریال لحظه گرگ و میش متولد 29 مرداد سال 1365 در اهواز می باشد.ناصر سجادی حسینی علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون در مستند سازی و عکاسی نیز فعالیت دارد.او فرزند فرید سجادی حسینی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است.

ناصر سجادی حسینی سه برادر به نام های آرش، روزبه و احسان و یک خواهر به نام الهام دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده هفت نفره زندگی می کنند.سجادی حسینی فقط در یک فیلم و یک سریال فعالیت داشته، که یکی از آنها فیلم ایتالیا ایتالیا در سال 95 به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده و دیگری نیز سریال لحظه گرگ و میش در سال 97 به کارگردانی و تهیه کنندگی  همایون اسعدیان است.

از کارهای دیگر او در عرصه سینما و تلویزیون می توان به فیلم زاپاس ،شکارچی شنبه و سفر مرگ اشاره کرد که به عنوان عکاس در آنها فعالیت داشته است.

ازدواج و همسر ناصر سجادی حسینی

ناصر سجادی حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ناصر سجادی حسینی در سریال لحظه گرگ و میش

ناصر سجادی حسینی در سریال لحظه گرگ و میش

ناصر سجادی حسینی در سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش بازیگر نقش یوسف می باشد او در این سریال در کنار پدرش فرید سجادی حسینی ،که نقش آقای وحدت پدربزرگ خانواده را بر عهده دارد بازی می کند.او همچنین در فیلم ایتالیا ایتالیا هم در کنارش پدرش فرید سجادی حسینی بازی کرده است.

ناصر سجادی حسینی در سریال لحظه گرگ و میش نقش یوسف که پسر کوچک خانواده می باشد را ایفا می کند و از رفتن به سربازی ترس دارد و می خواهد از کشور به طور غیر قانونی خارج شود تا به سربازی نرود  ولی  در بین عبور از مرز دستگیر می شوند و بعد از مدتی آزاد می شود ولی بعد از آزادی مادرش او را به خاطر نرفتن به سربازی از خانه طرد می کند و او هم قهر کرده  و به خانه عمه خود می رود و …

ناصر سجادی حسینی

نقش او در سریال، هر قسمت که پخش می شود پررنگ تر می شود و باید دید در قسمت های بعدی سریال لحظه گرگ و میش که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است چه اتفاقاتی برای یوسف در سریال لحظه گرگ و میش می افتد.

ناصر سجادی حسینی و دیگر بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

ناصر سجادی حسینی در سریال لحظه گرگ و میش در کنار بازیگرانی چون فاطمه گودرزی،علیرضا کمالی، المیرا دهقانی ، پاشا رستمی و شهره سلطانی به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال لحظه گرگ و میش هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

ناصر سجادی حسینی در فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی پاشا رستمی

بیوگرافی نیکی نصیریان

بیوگرافی مریم مومن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا