فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال وضعیت زرد + عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان و تیزر

4.2/5 - (4 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال وضعیت زرد + عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان

سریال وضعیت زرد با هنرنمایی بازیگران خوب کشورمان ساخته شده و قرار است به روی آنتن یکی از شبکه های سیما برود. در ادامه قصد داریم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان این سریال طنز بپردازیم.

اسامی بازیگران سریال وضعیت زرد + عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان و تیزر

«وضعیت زرد» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی  به کارگردانی مجید رستگار و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در قالب سیتکام تولید شده است.

نگارش فیلمنامه این سریال بر عهده علی عموکاظمی بوده است که از شبکه سه سیما پخش می شود.

خلاصه داستان سریال

تهیه‌کننده سریال «وضعیت زرد» در خصوص خط داستانی سریال که رگه‌های سیاسی دارد، توضیح داده است: خط قصه و شخصیت‌های ما که 6 کاراکتر محوری دارد هرکدام داستان و رگه‌هایی دارند. یکی از شخصیت‌های اصلی طراح  سانتریفیوژ است که از سازمان انرژی اتمی اخراج شده؛ اخراج این دانشمند هسته‌ای پیرنگی دارد که تا انتهای کار، مخاطب را با خودش می‌کشاند. البته موضوعات اجتماعی، اقتصادی و مجازی هم حولِ این محور این سریال است.

سعید: فکر کنم منو اشتباه گرفتید… من سعید کاظمی، یکی از طراحان سانتریفیوژهای نسل جدید هستم. کارمند: ببینید آقای دکتر… سعید: دکتر سعید کاظمی، دریافت‌کننده جایزه ویژه علمی از دستان رئیس‌جمهور سابق… رئیس مجلس هم اونجا بود… حتی باهاش دست دادم. کارمند: بالاخره چرخ زندگی مردم هم باید بچرخه… سعید: با اخراج من؟! این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی «وضعیت زرد» می باشد که سازندگان آن منتشر کرده اند.

تیزر سریال

بازیگران سریال وضعیت زرد

بازیگر نقش
زین العابدین تقی پور سعید
حسام خلیل نژاد رضا
آرش ماهان کیا آرش
محمد مهدی رضایی سامان
بهار داورزنی فرزانه
مهران رجبی دایی
محمدامین میمندیان
امیر غفارمنش فرزاد
سوسن پرور زن آتلیه
اصغر سمسارزاده دکتر
مجید شهریاری کارمند کارگزینی
کریم قربانی راننده تاکسی
پانته آ کیقبادی زن صاحب گربه
نادر داهیم مرد آتلیه
علی دلپیشه عاقد
علی سلیمانی پدر فرزانه

بازیگران کودک و نوجوان:

آیلار عباسی دختر رضا
محمدرضا اشراقی بچگی سامان
علیرضا اکبری
متین کرمانی
متین پاکزاد

بیوگرافی بازیگران سریال وضعیت زرد

مهران رجبی

مهران رجبی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰در کرج،بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد. وی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود.

مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

مهران رجبی با افسانه کیا ازدواج کرده است و سه فرزند بنام های زهرا، سارا و علیرضا دارد.

سوسن پرور

سوسن پرور

سوسن پرور متولد دی ماه 1354 و فرزند دوم خانواده می باشد. وی اصالتا اراکی می باشد.

وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. سوسن پرور بازیگری در از سال 1373 به طور رسمی با بازی در تئاتر شروع نمود.

سوسن پرور تاکنون ازدواج نکرده است.

علی سلیمانی

علی سلیمانی

علی سلیمانی متولد سال  ۱۳۵۰در تهران بازیگر، مجری و طراح دکور  است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است.

اولین کار سینمایی وی «سفر بخیر» به کارگردانی داریوش مودبیان بود. سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان است و همچنین از سال ۱۳۷۰ به تدریس کاراته و بازیگری می‌پردازد.

وی همچنین به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ‌طادی و بهروز بقایی (در دنیای شیرین دریا و ماه مهربان) همکاری داشته‌ است.

علی سلیمانی با سهیلا جوادی ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترکشان فرزندی به نام صبا می باشد.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران اصالتا آذری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  است. وی  فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم به راه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه‌ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد.

امیر غفارمنش در حال حاضر متأهل و داری یک فرزند پسر بنام راستین است.  پوپک گلدره همسر سابق وی بود.

بازیگران سریال وضعیت زرد

سایر عوامل سریال وضعیت زرد

برخی از عوامل تولید سریال طنز «وضعیت زرد» عبارتند از: کارگردان: مجید رستگار، بازیگردان: محمدرضا شهبازی، نویسنده: علی عموکاظمی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: فرشاد کلباسی، مدیر فیلمبرداری: علی سبحانی، مدیر صدابرداری: داود قلی پور، طراح صحنه و دکور: فاطمه یاسمی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح لباس: مریم نیک رفتار، مدیر تولید: میلاد لکی، مدیر تدارکات: کاظم جمیل آذر، منشی صحنه: یاسمین پدری، تدوین: امید توتونچی، موسیقی: سامان مهدوی، اصلاح رنگ و نور: یحیی محمد علیی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان و تهیه کننده: حامد بامروّت نژاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا