فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال آرام می گیریم + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان

5/5 - (17 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال آرام می گیریم + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان

سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی ساخته شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان این سریال جذاب بپردازیم.

اسامی بازیگران سریال آرام می گیریم + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان

«آرام می گیریم» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی، محصول سال 1395 شبکه دو سیما می باشد.

نویسندگان این سریال 48 قسمتی را فریدون فرهودی و فروغ فروهیده در ژانر اجتماعی و خانوادگی بر عهده داشته اند.

این مجموعه تلویزیونی که محصول مشترک انجمن سینماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست قصه ای خانوادگی – اجتماعی را روایت می کند که طی آن به معضلات دامنگیر خانواده‌ها و بالطبع جامعه پرداخته شده است.

خلاصه داستان سریال آرام می گیریم

ابراهیم و مونس سالیان سال است که با هم زندگی می کنند. همه فرزندان آنها به جز سعید که کوچکترین فرزند خانواده است؛ ازدواج کرده و سرگرم زندگی و زن و فرزندان خود هستند.

سعید که استاد دانشگاه است در حال حاضر تنها همدم پدر و مادر پیرش است او هم قصد دارد که به زودی ازدواج کرده و اگر ممکن باشد با همسرش در خانه پدری زندگی کند. ابراهیم تنها ممر درآمدش از باغ پسته کوچکی در حوالی ساوه است و فرزندان و نوه ها نیز از ثمرات این باغ بی بهره نیستند.

بازیگران سریال آرام می گیریم

بازیگران سریال آرام می گیریم

بازیگر نقش
هوشنگ توکلی حاج ابراهیم خاکپور
آتیلا پسیانی عباس
ثریا قاسمی  مونس
لعیا زنگنه ماهان
کامران تفتی  جلال
لیلا اوتادی
علی اوسیوند  ناصر
میرطاهر مظلومی  منصور
مهدی سلوکی  سعید
نگار عابدی  ماهرخ
شهرزاد کمال زاده  رعنا
مونا فرجاد  فاطمه
حمیدرضا هدایتی اسماعیل
نسرین نکیسا  مریم
مجید اکبری مجتبی
محدثه قبادی  لیلا
ارسلان قاسمی آرش
مهدی ماهانی  آرمان
شیما نیکپور  مژده رفیعی
شهربانو موسوی  خاله صنوبر
مجید صالحی مسعود
حسن جوهرچی  پدر آوا
محمد فیلی سردار
کاظم بلوچی یونس
نسرین مقانلو محبوب
آشا محرابی  زهرا
بدری برنجانی حوریه
سعیده رودبارکی الهه
بهزاد رحیم خانی پدر ماهرخ
محمود مقامی دکتر بهزیستی
طاهره علایی همسر اسماعیل
علی بی آبی
مهرداد فلاحتگر  پدر آرمان
امیر متقی طلب  ایرج
سلیمه رنگزن خاله فهیمه
جواد زیتونی
مهسا هاشمی
حسین اکبری
علی زندی فيض
رضا رضایی
ایرج طایفه
دنیا حیدری الهام
امیر زاوش
پویا رحمانی
عباس حاجیلو
علیرضا میرصادقی

بیوگرافی بازیگران سریال ارام می گیریم

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران زن و مرد سریال «آرام می گیریم» را می خوانید.

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و پسر جمیله شیخی (بازیگر و هنرپیشه) است. او فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک ‌نازی، تجربه کرد.

آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده، و دارای دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو هستند که هر دو بازیگر تئاترند.

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی متولد ۲۸ آذر ۱۳۱۹ در تهران،بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

وی دختر حمیده خیرآبادی و پدرش نیز علی قاسمی می باشد.

او اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفه‌ای خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. ثریا قاسمی، بازیگر كهنه‌كار تا به امروز نقش‌های متفاوتی را در تلویزیون و سینما به یادگار گذاشته است.

این هنرمند قدیمی در سریال‌های تلویزیونی همچون هیات مدیره، آرام می‌گیریم، پشت بام تهران، تعبیر وارونه یك رویا، معمای شاه، رخصت، فاخته، جراحت، نابرده رنج و… نقش‌های متفاوتی را تجربه كرده است.

ثریا قاسمی سال ها پیش با رحیم برفراز ازدواج کرده است.

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد  ۱۳۴۴ در تهران است. او فرزند مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مهدیه موسوی می باشد.

وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است.

لعیا زنگنه  ازدواج کرده و  یک دختر دارد.

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی  متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد.

کامران تفتی تاکنون ازدواج نکرده است.

مونا فرجاد

مونا فرجاد

فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند.

فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد.

وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

از ازدواج و همسر مونا فرجاد اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران تهران، و بازیگر سینما، تلویزیون، و شاعر نیز می باشد. تحصیلات وی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است، و سه خواهرو یک برادر دارد.

کار بازیگری خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده است.

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 14 خرداد ماه 1361 در اصفهان می باشد.

در هنرستان رشته ی گرافیک را انتخاب کرد و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال 1379 دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت نمود.

او برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون است.

مهدی سلوکی در سن 32 سالگی با دلارام کلالی ازدواج کرده است.

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۴٩ در اهواز، بازیگر، تئاتر، سینما و تلویزیون  است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌ است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده است.

خانم عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌ نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد.

نگار عابدی با هدایت هاشمی ازدواج کرده که به دلایلی به طلاق کشیده شده است.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده  متولد هفتم فروردین ۱۳۶۴ در تهران می باشد.

او  فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران است. وی با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد.

شهرزاد کمال زاده ازدواج نکرده است.

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد  ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر و خواننده است.

وی دو خواهر دارد که یکی 10 سال و دیگری 12 سال از ارسلان قاسمی بزرگتر می باشد.

او  فرزند آخر خانواده، و پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام،  و مادرش نیز مدیر مهد کودک است.

قاسمی دیپلم کامپیوتر دارد در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده است.

ارسلان قاسمی تاکنون ازدواج نکرده است.

مجید صالحی

مجید صالحی

سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای است.

او در تهران خیابان امین الملک (امامزاده حسن) به دنیا آمد. وی پس از اخذ دیپلم ریاضی و فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در مؤسسهٔ بازیگری رسام هنر و کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، این حرفه را به‌ طور جدی دنبال کرد.

صالحی در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم‌اکنون در مؤسسهٔ فرهنگی و هنری اندیشهٔ ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می‌باشد.

مجید صالحی با رامینه اکبری خادم ازدواج کرده است و دو فرزند به نام های حنا و آروین دارد.

حسن جوهرچی

حسن جوهرچی

حسن جوهرچی متولد ۶ مرداد ۱۳۴۷ بازیگر سینما و تلویزیون بود که در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ درگذشت.

او لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. حسن جوهرچی بازی در سینما را در سال 1367 با فیل در تاریکی که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال 1370 با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند بود. حسن جوهرچی با بازی در سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1373 به شهرت رسید.

همسر حسن جوهرچی مهناز بیات، چهره پرداز است و دو فرزند به نامهای علی و آوا دارد. مهناز بیات در سال 1349 در تهران متولد شد.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او خواهر بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران می‌باشد.

مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو با کمال خلیلیان ازدواج کرده است و دو فرزند بنام های ارشیا و آرین دارد.

آشا محرابی

آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشتهٔ زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است.

او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. وی هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد.

وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌ است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

از ازدواج و همسر آشا محرابی  اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

سریال آرام می گیریم

سایر عوامل سریال آرام می گیریم

برخی از عوامل تولید سریال «آرام می گیریم» عبارت هستند از نویسندگان: فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، دستیار اول کارگردان گروه 2: امین پیرحیاتی، دستیاران کارگردان: علی غیاثوند و علی بی آبی، مدیر تولید: ایرج طایفه، دستیار تهیه: میلد مولازاده، جلوه های ویژه بصری: احسان فانیان، تیتراژ: محمدرضا اصغری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، مشاور انتظامی: هدایت الله سجادی، مشاور فیلمنامه: لیلا لاریجانی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، خواننده تیتراژ: علی لهراسبی، موسیقی متن: محمد محمد علی، تدوین: آرش معیریان و نوید توحیدی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، مشاور کارگردان: محمدرضا فاضلی، تهیه کننده: فرهاد گلی، کارگردان: روح الله سهرابی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا