بیوگرافی

یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال خط تماس (نفوذ)

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال خط تماس (نفوذ)
یلدا افشارنیا 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال خط تماس متولد 1370 در تهران می باشد. او در اولین تجربه بازی خود در تلویزیون در سریال خط تماس یا همان سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری بازی کرده است.[/box]

بیوگرافی یلدا افشارنیا

یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال خط تماس متولد 1370 در تهران می باشد.یلدا افشارنیا در اولین تجربه بازی خود در تلویزیون در سریال خط تماس یا همان سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری بازی کرده است.

او در این سریال یکی از نقش های اصلی را بر عهده دارد و بازی در این مجموعه تلویزیونی می تواند برایش سکوی پرتابی برای مشهور شدن در عرصه بازیگری باشد.

در سریال های دیگر شاهد این بودیم که استفاده از بازیگران که در عرصه تلویزیون دیده نشدند و برای بار اول در تلویزیون بازی داده می شوند به شهرت و محبوبیت دو چندانی می رسیدند، که مثال بخواهیم بزنیم می توانیم مریم مومن و ریحانه پارسا را نام ببریم.

ازدواج یلدا افشارنیا و همسرش

از ازدواج و همسر یلدا افشارنیا بازیگر توانمند تلویزیون اطلاعات دقیقی در دست نیست اما گمان می رود که این بازیگر ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

یلدا افشارنیا در سریال خط تماس (نفوذ)

یلدا افشارنیا در سریال خط تماس (نفوذ)

یلدا افشارنیا در سریال خط تماس یا همان سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری بازیگر نقش مهناز می باشد که نقش او در این سریال یکی از نقش های اصلی می باشد.

نقش مهناز از زبان خود بازیگر:مهناز یه کاراکتری که خیلی دوست داشتنیه ،در عین حال خیلی دختر صبوریه،خیلی ماجراجویه، مهناز را همه دوست خواهند داشت.

به گفته او کار کردن با جواد شمقدری تجربه خوبی برای او بوده است.

در مجموعه «خط تماس» که هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روانه آنتن می شود، وقایع تاریخی انقلاب از بهمن ۵۷ تا فروردین ۵۸ طی ۱۰ قسمت روایت می شود که بخش ابتدایی سریال «نفوذ» است.

او در این سریال در کنار بزرگانی چون جلیل فرجاد ، حمید گودرزی و شهره لرستانی به ایفای نقش پرداخته است.

یلدا افشارنیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی کیمیا اکرمی

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی نیکی نصیریان

بازیگران سریال خط تماس

بیوگرافی مینا وحید

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی المیرا دهقانی 

خلاصه داستان  و بازیگران سریال ممنوعه

بازیگران سریال نهنگ آبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا