اخبار

سریال افرا چند قسمت است؟ | قسمت آخر سریال افرا کی پخش می شود؟

4.6/5 - (72 امتیاز)

سریال افرا چند قسمت است؟

با پخش سریال افرا از شبکه یک سیما، علاقه مندان به این سریال شاید بخواهند بدانند که این مجموعه چند قسمت است؟ در ادامه  این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا جزئیات بیشتری از این سریال بخوانید.

سریال افرا چند قسمت است؟

سریال «افرا»، یک ملودرام جذاب خانوادگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمد کامبیز دارابی در 38 قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است.

این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی محیط بانان و سختی هایی است که با آن دست وپنجه نرم می کنند. البته در کنار این قصه، بینندگان می توانند شاهد داستان های خانوادگی هم باشند.

در این سریال پر بازیگر، مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمن و بهمن صادق حسینی و… ایفای نقش کردند.

قسمت آخر سریال افرا کی پخش می شود؟

سریال افرا که قرار بود در 40 قسمت روی آنتن برود، حالا تولید کنندگان آن در صفحه رسمی سریال در اینستاگرام خبر داده اند که قسمت آخر سریال روز یکشنبه 18 مهر از شبکه یک سیما پخش می شود و در مجموع  این سریال در 38 قسمت به کار خود پایان می دهد و سریال جدید جایگزین آن خواهد شد.

جمعه شب قرار بود قسمت 37 پخش بشه که به دلایلی به آنتن نرسید و حال امشب شنبه 17 مهر قسمت سی و هفتم پخش میشه اگر مشکلات فنی که داشته برطرف شده باشه. و فردا شب نیز قسمت آخر خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا سریال جذاب و خوبیه امیدوارم انتها و قسمت پایانی فیلم جذاب و دوست داشتنی تموم بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا