فرهنگ و هنر

بازیگران سریال بازی قدرت شبکه سه با عکس و بیوگرافی + خلاصه داستان

4.3/5 - (30 امتیاز)

بازیگران سریال بازی قدرت شبکه سه با عکس و بیوگرافی + خلاصه داستان

سریال بازی قدرت به کارگردانی کیم جین وون، یک سریال کره ای تاریخی است. در ادامه قصد دارم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان سریال جدید شبکه سه سیما بپردازم.

بازیگران سریال بازی قدرت شبکه سه با عکس و بیوگرافی + خلاصه داستان

«بازی قدرت» با نام اصلی کشور من: عصر جدید «My Country: The New Age» عنوان سریال کره ای در ژانر اکشن، درام و تاریخی به کارگردانی  کیم جین وون، محصول سال 2019 شبکه JTBC است.

نویسندگی این سریال را Chae Seung-Dae در 16 قسمت بر عهده داشته است.

خلاصه داستان سریال بازی قدرت

داستان سریال بازی قدرت، در اواخر دوره ی گوریو و اوایل دوره ی چوسان اتفاق می افتد، وقتی دو دوست بخاطر اختلاف نظر درباره کشور خود، دشمن یکدیگر می شوند.

سئو هوی یک جنگجو است. پدرش سئو جئوم فرمانده مشهوری است. سئو هوی وقتی  بی عدالتی را می بیند، سکوت نمی کند و با اینکه زندگی بسیار سختی دارد باز هم لبخند از روی لبانش محو نمی شود.

نام سان هو شخصیتی باهوش و با استعداد است. از آنجا که مادرش در پایین ترین طبقه متولد شد، نام سان هو توسط دیگران مورد تحقیر قرار می گیرد. او می خواهد در امتحان افسری قبول شود.

نام سان هو به دلیل رسوایی فساد مالی مربوط به پدرش، رویای خود را از دست می دهد. اوضاع را بدتر می کند، او به دلیل سوء تفاهم با سئو هوئی درگیر می شود.

اسامی بازیگران سریال بازی قدرت

اسامی بازیگران سریال بازی قدرت

بازیگر نقش
یانگ سه جونگ سئو هوی
وو دو هوان نام سون هو
سئول هیون هان هوی جائه
جانگ هیوک یی بنگ وون
کیم یونگ چول کیم یونگ چول
آن نای سانگ نام جئون
جی سونگ هیون پارک چی دو
در گیو-جین پارک مون بوک
لی یو جون یونگ بیوم
جانگ یانگ نام سئو سئول
هنگ جی یون هوآول
جانگ دو ها گیول
کیم جه یونگ ته ریونگ
کیم سئو کیونگ چئون-گا
لی هیون کیون لی بنگ گان
پارک یه جین ملکه شیندوک
کیم دونگ وون هوانگ سونگ روک
یانگ هیون مین کاپیتان
یو اوه سونگ Seo-Geom

یانگ سه جونگ

یانگ سه جونگ

یانگ سه جونگ (زاده 23 دسامبر 1992) بازیگر و مدل کره جنوبی است.

یانگ در 23 دسامبر 1992 در آنیانگ، گیونگی متولد شد. در دو سال اول دبیرستان، یانگ به عنوان شغل نیمه وقت در یک فروشگاه اجاره کتاب و DVD کار می کرد. در حالی که در سال دوم دبیرستان بود، یانگ پس از تماشای نمایش های مدرسه با دوستانش، رویای بازیگری شدن را شروع کرد.

قبل از انتخاب بازیگری به عنوان حرفه، یانگ در مسابقات تکواندو شرکت کرد و از بورس تحصیلی بنیاد سامسونگ برای شرکت در یک دانشگاه ورزشی دریافت کرد که او نپذیرفت و روی درس بازیگری تمرکز کرد.  او در سال 2011 به عنوان یک مدل مد در یک دوره کوتاه کار کرد. در سال 2012 ، یانگ در دانشگاه ملی هنر کره در رشته تئاتر و فیلم ثبت نام کرد.

وو دو هوان

وو دو هوان

وو دو هوان (زاده 12 ژوئیه 1992) بازیگر کره جنوبی است.

وو در 12 ژوئیه 1992 در آنیانگ، استان گیونگی متولد شد. او فارغ التحصیل از دانشگاه دانکوک در رشته اجرا و فیلم می باشد.

او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مانند نجاتم بده (۲۰۱۷)، سگ عصبانی (۲۰۱۷)، وسوسه (۲۰۱۸) و پادشاه: سلطنت ابدی (۲۰۲۰) شناخته شده است.

سئول هیون

سئول هیون

کیم سئول هیون (به انگلیسی: Kim Seol-hyun) (زاده ۳ ژانویه ۱۹۹۵) خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. همچنین او عضو گروه ای او ای می‌باشد و در درام های تلویزیونی مانند هشدار زشت (۲۰۱۳) و مربای پرتقال (۲۰۱۵) نقش بازی کرده است.

در کودکی پیانو کار کرده‌ است و زمانی‌که در کلوب مدرسه آموزش رقص میدید، تصمیم به خواننده شدن گرفت و به پیشنهاد دوستش در Smart Uniform Model Contest شرکت می‌کند و برنده می‌شود و از همان‌جا با کمپانی FNC آشنا می‌شود و رئیس هان (بنیان‌گذار کمپانی FNC) را ملاقات می‌کند.

تصاویری از سریال بازی قدرت شبکه سه سیما:

سریال کره ای بازی قدرت

My Country: The New Age

My Country: The New Age

سریال بازی قدرت شبکه سه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا