فرهنگ و هنر

سریال مر قانون ، اسامی بازیگران ، خلاصه داستان و زمان پخش سریال مر قانون

5/5 - (1 امتیاز)
سریال مر قانون ، اسامی بازیگران ، خلاصه داستان و زمان پخش سریال مر قانون
سریال مر قانون 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سریال «مر قانون» به کارگردانی مشترک علیرضا نجف‌زاده و محمدحسین لطیفی و به تهیه کنندگی مهران مهام برای پخش از شبکه سه ساخته می شود.[/box]

سریال مر قانون

سریال مر قانون به کارگردانی مشترک علیرضا نجف‌زاده و محمدحسین لطیفی  می باشد.و تهیه کننده سریال «مر قانون» مهران مهام است.نویسندگان این مجموعه تلویزیونی امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان هستند.

تصویر برداری این سریال در دی ماه شروع شده، تا برای پخش در نوروز 98 از شبکه سه سیما آماده شود.

این سریال در 15 قسمت  40 دقیقه ای برای پخش از شبکه سه سیما تولید می شود.

سکانس هایی از پشت صحنه سریال طنز نوروزی

بازیگران سریال مر قانون

علیرضا نجف‌زاده کارگردان این سریال درباره بازیگران و لوکیشن‌های این سریال گفت: من تجربه کارهای پربازیگر زیاد داشته‌ام و این سریال هم هنرمندان زیادی دارد و از بابت مدیریت چنین کاری مشکل نداریم. همه این پروژه در تهران تصویربرداری می‌شود ولی قصه از لوکیشن‌های متعدد برخوردار و کاری پر زحمت است.

اسامی بازیگران سریال مر قانون عبارتند از:

  • هدایت هاشمی
  • مرجانه گلچین
  • مهران غفوریان
  • یوسف تیموری
  • ناهید مسلمی
  • اشکان اشتیاق
  • شیدا خلیق
  • مهشید ناصری
  • آتیه جاوید
  • دلسا ملکی
  • مهران رجبی
  • کریم قربانی
  • سپند امیرسلیمانی
  • شهین تسلیمی

بازیگران سریال مر قانون

زمان پخش سریال مر قانون

زمان پخش سریال مر قانون:این سریال به کارگردانی مشترک علیرضا نجف‌زاده و محمدحسین لطیفی و به تهیه کنندگی مهران مهام برای پخش از شبکه سه در نوروز ۹۸ ساخته می شود.

زمان پخش سریال مر قانون

خلاصه داستان سریال مر قانون

علیرضا نجف‌زاده کارگردان این سریال در مصاحبه هایی  که انجام داده گفته است :شادی حلقه‌ مفقوده میان مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای طنازانه‌ای که این سریال دارد نتیجه‌اش برای مردم جذاب باشد.

خلاصه داستان سریال مر قانون

وی همچنین افزود:هر موضوع انتقادی وقتی با چاشنی طنز ساخته شود جذاب و شیرین خواهد شد ما هم دوست داشتیم کارمان شاد باشد و سراغ بازیگران طنزپرداز رفتیم، چون هدفمان این بود که مردم در نوروز شاد باشند و بخندند.

ساعت پخش سریال مر قانون

در خلاصه داستان سریال مر قانون که نوروز 98 پخش خواهد شد آمده است که:شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه سریال از موضوعات روز جامعه است.

تکرار سریال مر قانون

سایر عوامل سریال مر قانون

سایر عوامل سریال «مر قانون» :فرزام گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری) ایمان تقی‌بخش (فیلمبردار دوربین دو)، امید الله‌وردی (دستیار اول تصویربرداری)، محمد زارعی، ابراهیم میرزایی و حسین فرجی (دستیار تصویربردار)، مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه‌ریزی)، امید شیرانگیز و مهدی توکلی(دستیار کارگردان)، لیلا مربی (منشی صحنه)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، علی ذوالفقاری (صدابردار)، فرهاد عزیزی فر (طراح صحنه و لباس) ماندانا مرادقلی (دستیار اول طراح لباس).

سریال مر قانون چند قسمت است

سمیه ابوطالبی (دستیار لباس)، سبا رجبی و مجتبی احمدیان (دستیار صحنه)، رسول تقیانی (دستیار طراح)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، مهیار اعرج، شیده کردستانی و نعیم خلج (مجری گریم)، مهدیه لطیفی (عکاس)، مجتبی احمدی( مشاور رسانه ایی)،شاهپور دلدار (مدیر تولید)، یاسر خزرائی (مدیر تدارکات)، مهدی افروخته، محسن شهرآئینی و بهنام مافی (دستیار تدارکات) حمید بخشی زاده (مسئول هنروران)، ایلیا عزیزی‌فرد (تصویربردار پشت صحنه)، جواد عباسی جرتوده و رضا اسدی کجارستانی (پذیرایی) و ناصر بیات و حسین بیات (آشپز)

سریال نوروزی مر قانون

سایر عوامل سریال مر قانون

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

سریال همسرایی

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال ممنوعه

خلاصه داستان و بازیگران سریال نهنگ آبی

بازیگران سریال خط تماس

خلاصه داستان و بازیگران سریال نفوذ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا