اخبار

بازیگران فیلم اسکیمر با خلاصه داستان و تیزر

4.2/5 - (8 امتیاز)

بازیگران فیلم اسکیمر با خلاصه داستان و تیزر

در این بخش قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم اسکیمر بپردازم که به کارگردانی پیمان شیرخانی ساخته شده و قرار است روز چهارشنبه 21 مهر از شبکه سه سیما پخش شود.

بازیگران فیلم اسکیمر با خلاصه داستان و تیزر

«اسکیمر» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی پیمان شیرخانی و تهیه کنندگی احمد زالی، محصول سال 1400 مؤسسه فرهنگی هنری ناجی هنر می باشد که برای پخش از شبکه سه سیما در هفته نیروی انتظامی تدارک دیده شده است.

این فیلم پلیسی روز چهارشنبه 21 مهر ساعت ۱۹:۱۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

خلاصه داستان

قصه «اسکیمر» درباره دو جوان به نام های ساسان و شهاب است که دانشجوی نخبه نرم افزار هستند و سازننده گیم کامپیوتری هستند. آنها برای این کار نیاز به اسپانسر دارند و وضعیت مالی خوبی ندارند.

دوست ساسان به نام بهنام که فردی معتاد است خواهری دارد که پزشک است و تازه از همسرش جدا شده است. و به خاطر خسیس بودن همسرش قصد ضربه زدن به شوهرش را دارد با این دو نفر به واسطه بهنام آشنا شده و به بهانه همکاری از آنها کمک می خواهد تا با ترفندی کارت پول همسرش را به دست آورده و حسابش را خالی کند.

 این دو نفر ابتدا راضی نمی شوند ولی با افزایش فشار مالی تصمیم به همکاری می گیرند. اسکیمر درست می کنند و با فروش رهگذری کارت های پول همسر دکتر را چاپ می کنند و به دکتر می دهند. و در ازای کار پول اندکی می گیرند.

دکتر با کمک برادرش بهنام اسکیمر را دزدیده و …

اسامی بازیگران فیلم اسکیمر

اسامی بازیگران فیلم اسکیمر

  • علیرضا ثانی فر
  • پاوان افسر
  • حامد رسولی
  • صبحان صفری
  • عرفان امین
  • سعید شجاعی

تیزر فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا