بیوگرافی

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز
 روزبه حصاری 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد دوازدهم بهمن 1366 در تهران می باشد. و در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است.[/box]

بیوگرافی روزبه حصاری

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد دوازدهم بهمن 1366 در تهران می باشد. روزبه حصاری در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است.حصاری در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده، و در دانشگاه نیز رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است.

وی به جز بازیگری در سینما و تلویزیون در زمینه موسیقی نیز فعالیت هایی دارد.

روزبه حصاری بازیگر

روزبه حصاری بازیگری را از سال 1388 با تئاتر شروع کرده، و در فیلم و سریال هایی نیز به ایفای نقش پرداخته، که از مهمترین سریال تلویزیونی می توان به سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل اشاره کرد. وی در این سریال  کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی و پرویز پورحسینی به ایفای نقش پرداخته است.

او با بازی خوب خود در سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد و به محبوبیت رسید.

بیوگرافی روزبه حصاری

او همچنین در فیلم “امروز ” به کارگردانی رضا میرکریمی و به نویسندگی رضا میرکریمی و شادمهر راستین در کنار بازیگرانی مثل پرویز پرستویی،سهیلا گلستانی،شبنم مقدمی و حسام محمودی بازی کرده است.

روزبه حصاری هیچ نسبتی با الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ندارد.

روزبه حصاری و همسرش

ازدواج و همسر

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

روزبه حصاری در سریال تاریکی شب روشنایی روز

روزبه حصاری در سریال تاریکی شب روشنایی روز

روزبه حصاری در سریال تاریکی شب روشنایی روز بازیگر نقش جوانی‌های فرهاد قائمیان است و نقش مقابل او را در این سریال نیلوفر کوخانی بازی می کند.

کارگردان سریال تاریکی شب روشنایی روز درباره او می گوید:من به بازی او اعتماد کامل دارم و به خوبی از عهده ایفای نقشش برآمده و زمانی که این سریال پخش شود شما این را متوجه خواهید شد.

روزبه حصاری و نیلوفر کوخانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز

روزبه حصاری از کار با حجت قاسم زاده اصل احساس رضایت دارد و درباره او می گوید:در تلویزیون حجت قاسم‌زاده اصل جزو کارگردان‌های صاحب اندیشه است و همیشه به من لطف داشته. بعد از تجربه خوب «یادآوری» من این فرصت را داشتم که در کنار او در مجموعه «تاریکی شب…» و در نقشی متفاوت حضور داشته باشم، مجموعه‌ای عاشقانه درباره تاریخ معاصر که بخش‌هایی از آن به انقلاب مربوط می‌شود.

فیلم های روزبه حصاری

روزبه حصاری، بازیگر تاریکی شب روشنایی روز، درباره نقشش در این سریال گفت: نقش بهنام طریقت را بازی می‌کنم که در دهه 50 حضور دارد. او یک دانشجوی معترض به فضای سیاسی زمان خودش است و این اعتراض بخش مهمی از زندگی‌اش را به خودش اختصاص داده و در حین مبارزه، اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

نسبت روزبه حصاری و الهه حصاری

روزبه حصاری درباره ویژگی‌های نقشش تاکید کرد: ایفای هر کاراکتری جاذبه‌های خود را دارد، زیرا روحیات هر فرد مختص خودش است. بهنام هم روحیات خاصی دارد و یک جوان دغدغه‌ مند است که برای هدفش تلاش می‌کند. او ایده‌ آل‌ گراست و من این ویژگی‌های او را دوست داشتم و از همه مهم‌تر کار کردن با آقای قاسم‌زاده در کسوت نویسنده و کارگردان برایم جذاب بود. او توانمندی بسیاری در شخصیت‌پردازی دقیق کاراکترها دارد و بازیگر وقتی قرار است نقشی را در کارهای او بازی کند، تمام جزییات شخصیت را در اختیار دارد و طبق فرمول پیش می‌رود تا به نقش برسد.

عکس های اینستاگرام روزبه حصاری بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز

روزبه حصاری در یادآوری

روزبه حصاری بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز

عکس های اینستاگرام روزبه حصاری

روزبه حصاری بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز

روزبه حصاری و دوستش

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی مینا وحید

بیوگرافی نیکی نصیریان

بیوگرافی مانی رحمانی

بیوگرافی عسل مردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا