فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و بیوگرافی + داستان

3.7/5 - (43 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و بیوگرافی + داستان

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی تولید شده است که ترکیب بازیگران آن را هنرمندان محبوب کشورمون نظیر؛ حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه و بسیاری دیگر از هنرپیشه های شناخته شده تشکیل می دهند. در ادامه قصد دارم به معرفی تمام این بازیگران و خلاصه داستان سریال جدید پلتفرم فیلیمو بپردازم.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و بیوگرافی + داستان

«نیسان آبی» عنوان سریال نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور، محصول سال 1400 پلتفرم فیلیمو می باشد.

نویسندگی این سریال را در ژانر خانوادگی کمدی توسط سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش در آمده است.

زمان پخش سریال نیسان آبی در فیلیمو

اولین قسمت سریال نیسان آبی روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه در پلتفرم فیلیمو پخش می شود و قسمت های بعدی نیز به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه 8 صبح منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند.

جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

در ادامه خلاصه ای از هر قسمت را می خوانید:

قسمت 1 همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را …
قسمت 2
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
قسمت 6
قسمت 7
قسمت 8
قسمت 9
قسمت 10

بازیگران سریال نیسان آبی

بازیگران سریال نیسان آبی

بازیگر نقش
حسین یاری
یکتا ناصر
بهناز جعفری
مهران غفوریان
جمشید هاشم پور
علیرضا خمسه
سحر قریشی
گیتی قاسمی
ایمان صفا
بهشاد شریفیان
سیروس همتی
غلامرضا نیکخواه
حسام نواب صفوی
یوسف صیادی
آرش ظلی پور
صفر کشکولی
علی مهربان
نیکی میربها
سانای امیرآبادی
آرین محمودی
سبحان هادی
طاها عبداللهی
رزا بیات
بهزاد رحیم خانی
رضا بنفشه خواه

بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری

حسین یاری

حسین یاری متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی سالها پیش ازدواج کرده است و سه فرزند به نام های سروش، سارا و علی دارد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است.

او همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

بهناز جعفری

بهناز جعفری

بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۳در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

 وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بهناز جعفری مبتلا به ام‌اس است. وی در مصاحبه‌ای در شهریور ۱۳۹۶ اعلام کرد که به تازگی به اینستاگرام پیوسته و قصد ازدواج ندارد زیرا به باور وی ازدواج مانع فعالیت بازیگری وی خواهد بود.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس  سینما و تلویزیون و رادیو است.

پدرش  افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند. او در سال 1373 وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و در این رشته لیسانس گرفت.

مهران غفوریان در سال 93 ازدواج کرده است و یک فرزند دارد.

جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور

جمشید هاشم‌پور با نام هنری جمشید آریا متولد ۳ فروردین ۱۳۲۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلات او دیبلم ریاضی می باشد.

وی در جوانی در ورزشهای رزمی چون ووشو فعالیت می‌کرد.

جمشید هاشم پور ازدواج کرده و دو فرزند دختر دارد.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ماه ۱۳۳۱ در زنجان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و رشته پانتومیم از فرانسه می باشد، در حال حاضر چهار خواهر و چهار برادر دارد که سه تای دیگر هم بوده‌ اند که فوت شده‌ اند.

خمسه برای بار اول در سال ۶۲ ازدواج کرده که حاصل آن یک فرزند پسر به نام احمدرضا می باشد. او برای بار دوم با مروارید پورشفیقی ازدواج کرده است. از ازدواج دومش دو دختر دارد.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل است. تحصیلات این بازیگر تا مقطع دیپلم می باشد.

او در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر به نام سپهر دارد. مادر سحر قریشی ندا افشار نام دارد.

سحر قریشی یک ازدواج ناموفق با مهران ذاکری داشت و پس از آن مدتی با امید علومی نامزد بود اما به ازدواج نرسید. شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی در رسانه های مجازی منتشر می شود اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی متولد 1355 در ملایر می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1381 است.

گیتی قاسمی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد.

ایمان صفا

ایمان صفا

ایمان صفا متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر می باشد.  او فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

وی در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد و تنها یک خواهر دارد. ایمان صفا از تئاتر های دانشجویی شروع کرد. او فعالیت های جدی در تئاتر کمدی  نیز دارد.

او تاکنون ازدواج نکرده است.

سریابل نیسان آبی

سایر عوامل سریال نیسان آبی

دیگر عوامل اصلی سریال سریال «نیسان آبی» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا