اخبار

چرا سریال سرجوخه پخش نمیشه؟

5/5 - (1 امتیاز)

چرا سریال سرجوخه پخش نمیشه؟

سریال سرجوخه که قرار بود از 27 مهر به روی آنتن شبکه سه برود به دلایلی پخش نشد و به تعویق افتاد. حال سریال دوستان اگر می خواهند بدانند که این سریال چرا پخش نمیشه؟ این مطلب را تا انتها بخوانید.

چرا سریال سرجوخه پخش نمیشه؟

طبق اطلاع رسانی شبکه سه که از طریق زیرنویس و پخش تیزر انجام می‌شد؛ قرار بود سریال جدید «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی از سه شنبه ۲۷ مهرماه هر شب ساعت ۲۰.۴۵ روی آنتن برود؛ اما طبق آخرین تصمیمات قرار شده تا پخش این مجموعه امنیتی-جاسوسی مدتی به تعویق بیفتد.

این سریال  از سوم آبان روی آنتن رفته است.

دیشب پنجشنبه 13 آبان خلاصه قسمت های قبلی پخش شد و امشب قراره قسمت جدید روی آنتن بره.

هنوز زمان پخش مشخصی برای این سریال و علت پخش نشدن آن اعلام نشده است.

باید دید مشکلِ عدم پخشِ سریال، فنی بوده و یا دلیل دیگری داشته است؟

علت پخش نشدن

حسین امیرجهانی نویسنده سریال در جواب سوال  یکی از کاربران در صفحه شخصی اینستاگرام خود که پرسیدند: آقای امیرجهانی امکان داره دلایل نامعلوم تعویق پخش سریال رو برای ما معلوم کنین؟

او هم در جواب گفته است:  چه عرض کنم…‌ به دلایل پاره ای از مشکلات فنی و غیرفنی!!!

سامان صفاری یکی از بازیگران این سریال نیز در پست اینستاگرامی خود در این رابطه نوشته است: «دلیل تعویق و البته توقف پخش هنوز به شکل رسمی اعلام نشده اما طبق شنیده‌ها حجم بالای ممیزی موجب شده تا سریال به موقع آماده پخش نشود!!»

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال درباره به تعویق افتادن آن گفته است: «در حال رایزنی با تلویزیون هستیم تا مسائلی که منجر به این تصمیم شده را برطرف کنیم با این‌حال هنوز نمی‌توان زمان پخش مشخصی را برای این مجموع تلویزیونی اعلام کرد.»

وی اظهار کرد: «گروه سازنده در تلاش است تا با رفع ایرادات وارده و البته رایزنی با مسوولان سازمان، قسمت‌های اولیه را با شرایط استاندارد آماده پخش کند.»

صفری گفت: «سعی ما این است تا سریال «سرجوخه» را به گونه‌ای روی آنتن بفرستیم که به روند داستان لطمه‌ای وارد نشود و در عین حال نظر مسوولان سازمان هم تأمین شود؛ طبیعی است که این روند باعث می‌شود پخش سریال مدتی به تعویق بیفتد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا