اخبار

بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر + تاریخ و ساعت

5/5 - (1 امتیاز)
بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر + تاریخ و ساعت

پرسپولیس تهران یکی از تیم های محبوب لیگ برتر فوتبال ایران است که طرفداران زیادی در بین فوتبال دوستان دارد. طرفداران این تیم هر هفته پیگیر مسابقات تیم محبوب خود هستند و با حضور فعال در ورزشگاه‌ ها و تماشای بازی‌ های تیمشان، تلاش می‌ کنند تا از تیمشان حمایت کنند. ممکن است برای فوتبال دوستان این سوال پیش بیاید که بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر با چه تیمی و کی است؟ برای اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق بازی، این تیم پرطرفدار با پیک نت همراه باشید.

تیم پرسپولیس تهران در هفته هجدهم به مصاف دوب آهن رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. این تیم حالا برای بازی بعدی در هفته نوزدهم آماده می شود. بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر بسیار جذاب است. این تیم در هفته نوزدهم به مصاف فولادخوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس در این بازی میزبان خواهد بود.

دیدار رفت تیم های پرسپولیس و فولاد با نتیجه 2 – 0 به سود قرمزپوشان به اتمام رسیده بود.

پرسپولیس در مسابقه ای حساس به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس تهران با 36 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و با استقلال صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد و به هین دلیل هم، قرمزپوشان سعی خواهند کرد تا بتوانند سه امتیاز را در مقابل فولاد کسب کنند و با امتیاز از دست دادن استقلال در مقابل حریف خود، صدر جدول را از آن خود کنند.

فولاد خوزستان با 19 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و این تیم هم بسیار تلاش خواهد کرد تا پرسپولیس را شکست دهد و به رده های بالاتر لیگ برتر دست یابد.

این بازی در روز جمعه ۱۸ اسفند 1402 از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگه آزادی آغاز خواهد شد.


تیم پرسپولیس تهران در هفته هفدهم به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. این تیم حالا برای بازی بعدی در هفته هجدهم آماده می شود. بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر بسیار جذاب است. این تیم در هفته هجدهم به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

پرسپولیس در این بازی مهمان خواهد بود.

دیدار رفت تیم های پرسپولیس و تراکتور با نتیجه 1 – 1 به اتمام رسیده بود.

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از هفته هجدهم لیگ برتر در روز چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 17:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. این بازی یکی از مهمترین دیدارهای این هفته است که می تواند تاثیر زیادی بر رده بندی جدول لیگ برتر داشته باشد. پرسپولیس با 33 امتیاز در رده ی دوم جدول قرار دارد و ذوب آهن با 25 امتیاز در رتبه هفتم است.

تیم های پرسپولیس و ذوب آهن تاکنون 38 بار در لیگ برتر با هم روبرو شده اند که پرسپولیس 20 بار برنده شده، 11 بازی مساوی تمام شده و ذوب آهن 7 بار پیروز شده است. در فصل جاری، دو تیم در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. گل پرسپولیس را امید عالیشاه در دقیقه 45 و گل ذوب آهن را محمدرضا حسینی در دقیقه 90+3 به ثمر رساندند.

با توجه به شرایط فعلی تیم ها، انتظار می رود بازی جذاب و سختی بین پرسپولیس و ذوب آهن رقم بخورد.


تیم پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه 1-0 مغلوب شد. این تیم حالا برای بازی بعدی در هفته هفدهم آماده می شود. بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر بسیار جذاب است. این تیم در هفته هفدهم به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پرسپولیس در این بازی میزبان خواهد بود.

دیدار رفت تیم های پرسپولیس و تراکتور با نتیجه 1 – 0 به سود شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسیده بود.

چهارشنبه 2 اسفند 1402، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس، شاهد تقابل حساس دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. این بازی به دلایل متعددی از جمله سابقه دیرینه رقابت دو تیم، جایگاه آنها در جدول و همچنین حساسیت بالای قهرمانی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

پرسپولیس با 31 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و برای جبران فاصله 5 امتیازی با صدر جدول، به دنبال کسب پیروزی در این بازی است. تراکتور با 25 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای حضور در میان مدعیان قهرمانی، نیاز به امتیاز در این بازی دارد.

این بازی از ساعت 17:15 دقیقه آغاز خواهد شد.


پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و با نتیجه مساوی متوقف شد. این تیم حالا برای بازی بعدی در هفته شانزدهم آماده می شود. بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر بسیار جذاب است. این تیم در هفته شانزدهم به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

پرسپولیس در این بازی مهمان خواهد بود.

دیدار رفت تیم های پرسپولیس و آلومینیوم با نتیجه 1 – 0 به سود شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسیده بود و حال در بازی برگشت باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام تیم از این بازی 3 امتیاز را کسب خواهد کرد.

تاریخ: پنج‌ شنبه ۲۶ بهمن 1402

ساعت: 15:00

وضعیت جدول:

  • پرسپولیس با 31 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.
  • آلومینیوم اراک با 22 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

این بازی یکی از حساس‌ ترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر خواهد بود. هر دو تیم برای کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی تلاش خواهند کرد. با توجه به شرایط دو تیم، پیش‌بینی می‌شود که بازی پایاپای و جذابی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا