اخبار

بازیگران فیلم روباه با نقش و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

ازیگران فیلم روباه با نقش و خلاصه داستان

در این بخش قصد دارم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان فیلم روباه با بازی حمید گودرزی، مرجان شیرمحمدی و آرش مجیدی بپردازم که به کارگردانی بهروز افخمی تولید شده است.

بازیگران فیلم روباه با نقش و خلاصه داستان

«روباه» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی، محصول سال 1393 می باشد که بعد از اکران با حاشیه هایی نیز همراه بوده است.

نگارش این فیلم را در ژانر اکشن و هیجان انگیز  بهروز افخمی انجام شده است.

بهروز افخمی درباره واقعی بودن یا نبودن داستان فیلم روباه گفته است: موضوع برادران نتانیاهو و سازمان اطلاعات نظامی سری ارتش اسرائیل در اینترنت قابل جستجو است که آنها سه برادر بودند که من چهارمین برادر را به نام یوهان خلق کردم، اما اتفاقاتی که برای او می‌افتد واقعی است.

خلاصه داستان

این فیلم مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای است.

یوهان مامور و جاسوس اسرائیل برای ترور یک دانشمند هسته ای به ایران می آید. مامورین اطلاعات که از ورود او با خبر شده اند او را زیر نظر می گیرند.

جوانی به نام حمید که با موتور مسافرکشی می کند در دام او می افتد و او را به مکان هایی که نیاز دارد می رساند و نادانسته برای ترور تعلیم می بیند. مامورین حمید را پیدا می کنند و از او را آگاه می کنند و از وی می خواهند تا با آنها همکاری کند و …

اسامی بازیگران فیلم روباه

اسامی بازیگران فیلم روباه

بازیگر نقش
حمید گودرزی حمید
مرجان شیرمحمدی سعیده
بابک جمیدیان منصور
آرش مجیدی کامرانی
جلال فاطمی یوهان
سام کبودوند امیر
سپهر حق شناس جلیل
پدرام شکوری عباس
مصطفی ولی پور قباد
مهدی ریاحی علیرضا
یاور تمرچی اسماعیل
آناهید گیراکسیان سارا
آندرانیک حچومیانا دایی مادر سارا
مسعود سخایی بدل یوهان
مختار سائقی جلوه
سجاد کاووسی سجاد

فیلم روباه

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «روباه» عبارتند از مدیر تولید: محمد یمینی، طراحی صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی، چهره پردازی: محسن دارسنج، جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی، صدابرداری: سعید احمدی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: آیدین افخمی، موسیقی متن: آرمان موسی پور، مدیر فیلمبرداری: ماکان عاشوری، تهیه کننده: محمد پیرهادی، نویسنده و کارگردان: بهروزافخمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا