اخبار

بازیگران فیلم قتل آنلاین با نقش و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

بازیگران فیلم قتل آنلاین با نقش و خلاصه داستان

در این بخش قصد دارم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان فیلم قتل آنلاین بپردازم که به کارگردانی مسعود آب پرور و با بازی بسیار دیدنی جمشید هاشم پور و شهاب حسینی ساخته شده است.

بازیگران فیلم قتل آنلاین با نقش و خلاصه داستان

«قتل آنلاین» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی، محصول سال 1384 می باشد که یک فیلم جنایی با درون مایه وحشت است.

نویسندگی این فیلم را در ژانر خانوادگی و اجتماعی، نادر وحید بر عهده داشته که توسط حجت قاسم زاده اصل، مسعود آب پرور و پیمان عباسی بازنویسی شده است.

خلاصه داستان

فیلم قتل آنلاین، به حوادث مربوط به دوستی های اینترنتی و جنایت می پردازد.

داستان فیلم از این قراره که شهاب با لیلا در اینترنت با هم آشنا می شوند. لیلا، دختر سرهنگ آگاهی است و ازدواج آنها سر می گیرد. شب عروسی شهاب و لیلا، یکی از دوستان چت روم «این گروه خشن» کشته می شود.

پدر لیلا، انگیزه کافی دارد تا پرونده را که یکی از مظنونان آن دامادش می باشد، پی گیری کند و به همین منظور، دخترش را از شوهرش برحذر می دارد و در تلاش برای کشف قاتل برمی آید؛ اما گزینه بعد، دختر خاله شهاب است و به همین ترتیب، قتل ها ادامه می یابد؛ بدون این که پلیس سرنخی از قضایا به دست آورد.

قاتل که چند گامی از پلیس جلوتر است، به قتل دیگر اعضای گروه خشن دست می زند و هنگام تلاش برای کشتن شهاب و آزار همسرش، پلیس به هویت او دست پیدا می کند و… .

اسامی بازیگران فیلم قتل آنلاین

اسامی بازیگران فیلم قتل آنلاین

بازیگر نقش
جمشید هاشم پور سرهنگ سالاری
حمید گودرزی شهاب
شهاب حسینی کامران
یکتا ناصر سمیرا
الناز شاکردوست لیلا
غلامحسین لطفی دکتر
محمد مهیمنی پدر مریم
افشین صدیق رضا
شهره سلطانی مینو
میرمحمد تجدد سردار
گلاره عباسی مریم
امیرحسین آرمان رامین
محمد خاری دزد
مهری امیرحسینی عمه لیلا

فیلم قتل آنلاین

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل تولید فیلم «قتل آنلاین» عبارتند از دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مریم هژیروند، عکاس: نادر فوقانی و مرتضی پورنجات، مدیر تدارکات: افشین قلی پور، دستیار تولید: مصطفی مس چی، صدابردار: ساسان نخعی، مشاور و کارشناس انتظامی: سرهنگ عبدالله قاسمی، طراح گریم: عاطفه رضوی، فیلمنامه: نادر وحید، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، صداگذاری و میکس: فریدون خوشابافر، آهنگساز: آرمان موسی پور، تدوین: بهرام دهقانی، مدیر فیلمبرداری: کاظم شهبازی.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. متاسفانه فیلم بی محتوا و بیخودی بود و اصلا مشخص نشد پدر لیلا از کجا کیوان رو می شناخت و هزاران عیب دیگه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا