اخبار

بازیگران فیلم مشت آخر با نقش و خلاصه داستان

3.4/5 - (7 امتیاز)

بازیگران فیلم مشت آخر با نقش و خلاصه داستان

در این بخش قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم مشت آخر بپردازم که به کارگردانی مهدی فخیم زاده و با بازی گوهر خیراندیش، احمد نجفی و بسیاری دیگر از هنرمندان خوب کشورمان ساخته شده است.

بازیگران فیلم مشت آخر با خلاصه داستان

«مشت آخر» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال 1397 است که یک سال بعد از تولید در سینماهای کشور اکران شد.

این فیلم به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی اکشن موسوم است موضوع خود را برای مخاطب مطرح می‌کند.

خلاصه داستان

رحمت پیرمردی است که در کاراته تبحر بسیار بالایی دارد ولی جهت امرار معاش تظاهر به فرتوتی می‌کند و در خیابان‌ها با دستیارش هرمز به صورت سوری معرکه دعوا به راه می‌اندازند و مردم جهت کمک سعی در جدا کردن آنها می‌کنند که در این میان دستیارش از شلوغی فضا کمک گرفته و جیب مردم را می‌زند.

آنها جیب مهندسی به نام سهیل را می زنند و بعد رحمت از روی عکس صفحه موبایل همسر سابقش سحر را می شناسد و بعد قفل موبایل را باز می کنند و متوجه میشوند که کسی به سهیل پیامهایی مبنی بر کشتن کسی فرستاده است. رحمت سعی می کند که سحر را ببیند و همه چیز را برای او شرح می دهد.

سحر که 33 قبل از رحمت جدا شده و بعد هم سهیل را از او دزدیده به رحمت اعتماد می کند که هر طور شده جان پسرشان سهیل را نجات دهد و رحمت هم دست به کار می شود  و با فردی به نام عنایت در می افتد و جان پسرش را نجات می دهد.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر

بازیگر نقش
مهدی فخیم زاده رحمت ستوده
گوهر خیراندیش سحر پناه پور
احمد نجفی اکبر پور عبدالله
رامین راستاد هرمز
حمیدرضا قلی‌خانی عنایت پور عبدالله
گلناز خالصی مونا
سیاوش معمارزاده سهیل
آرش نوذری  صاحب دکه روزنامه فروشی
مهرداد فلاحتگر مرادی
نبی الله پیرهادی دکتر

فیلم مشت آخر

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «مشت آخر» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدی فخیم زاده، تهیه کننده: سید حامد حسینی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمد گل افشار، سرمایه گذار: سیدحامد حسینی، موسیقی: بهزاد عبدی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا