اخبار

زمان پخش و تکرار مسابقه تهمتن از شبکه نسیم

3.5/5 - (287 امتیاز)

زمان پخش و تکرار مسابقه تهمتن از شبکه نسیم

شبکه نسیم از روز جمعه 28 آبان 1400 مسابقه ی جدیدی به نام تهمتن با اجرای آیدین خطایی و بهداد سلیمی به روی  برده که  سه روز در هفته پخش می شود.

زمان پخش و تکرار مسابقه تهمتن از شبکه نسیم

اولین قسمت مسابقه تهمتن روز جمعه (28 آبان 1400) به روی آنتن شبکه نسیم  رفت.

این مسابقه هیجان انگیز به تهیه کنندگی رضا نصیری تولید شده و اجرای آن را آیدین ختایی و قهرمان جهان و المپیک «بهداد سلیمی» بر عهده دارند.

مسابقه‌ «تهمتن»  براساس توانمندی‌های جسمی، قدرتی، توان هوازی افراد طراحی شده و برایِ خانواده‌های ایرانی می‌تواند هیجان‌های مسابقه‌ای و رقابتی را به ارمغان آورد.

این مسابقه با دکوری عظیم در فضایی حدود 7500 متر مربع برگزار می‌شود و به نوعی شرکت‌کنندگان در ورزشگاهی در ابعاد اصلی با تمام جزئیات به رقابت خواهند پرداخت.

 مسابقه «تهمتن» در 100 قسمت و با حضور 256 ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید شده و پخش خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی‌ آزمایی و تست‌های اولیه پای به این مسابقه گذاشته و با دیگر شرکت‌کنندگان که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به این برنامه می‌آیند، مردانه رقابت خواهند کرد.

این تنوع جزو نکات بارز و حائز اهمیت این پروژه است.

شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و کسانی که در آزمون راستی‌آزمایی پیروز شوند و پتانسیل ورزشی داشته باشند به این مسابقه راه پیدا می‌کنند.

آیتم‌های متنوعی دارد و قرار است در مرحله نهایی که میانِ 4 برگزیده اتفاق می‌افتد «تهمتن» ایران معرفی شود.

ساعت پخش

مسابقه تهمتن سه روز در هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش خواهد شد. تکرار اون را هم می تونید در ساعت های  1، 9 و 15 ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا