اخبار

بازی پرسپولیس نفت مسجد سلیمان امروز دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت چنده

5/5 - (1 امتیاز)

بازی پرسپولیس نفت مسجد سلیمان امروز دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت چنده

بازی دو تیم پرسپولیس تهران و  نفت مسجد سلیمان  از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت چنده؟ در ادامه می توانید از تاریخ و زمان دقیق دیدار آگاه شوید.

بازی پرسپولیس نفت مسجد سلیمان امروز دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت چنده

این دیدار مهیج به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد.

هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند هفته توانست رنگ برد را ببیند و با پیروزی برابرتیم صنعت نفت آبادان به رتبه چهارم صعود کند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با بردن تیم نفت مسجد سلیمان به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و در جمع بالانشینان لیگ برتر فوتبال قرار بگیرند.

سرخپوشان پایتخت با مشکلات زیادی مواجه هستند و هنوز پرداخت طلب کالدرون به طور کامل انجام نشده تا پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شود و قرارداد ۲ بازیکن تاجیکی خود را ثبت کنند. علاوه بر این، وضعیت مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس هم هنوز مشخص نشده است.

سید جلال حسینی و احسان پهلوان دچار مصدومیت هستند و به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند.

پرسپولیسی‌ها بعد از این بازی به مصاف آبی پوشان پایتخت می‌روند به همین علت این احتمال وجود دارد که سرخپوشان با احتیاط برابر نفت مسجد سلیمان بازی کنند تا با نفرات کامل در دربی پایتخت حاضر شوند.

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد تا با کسب ۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد. این تیم جنوبی در وضعیت بحرانی قرار دارد و به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال دارد.

کرار جاسم و علی دغاغله بازیکنان نفت مسجد سلیمان به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند و حضورشان در بازی با پرسپولیس قطعی نیست.

البته کادر پزشکی این تیم جنوبی در تلاش است این ۲ بازیکن را برای دیدار روز دوشنبه آماده کند.

زمان دقیق بازی

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان روز دوشنبه 8 آذر 1400 راس ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: YJC.IR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا