اخبار

بازیگران فیلم کارنامه با خلاصه داستان و تیزر

5/5 - (1 امتیاز)

بازیگران فیلم کارنامه با خلاصه داستان و تیزر

در این بخش قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «کارنامه» با بازی مهران رجبی بپردازم که به کارگردانی محسن مختاری ساخته شده است.

بازیگران فیلم کارنامه با خلاصه داستان و تیزر

«کارنامه» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن مختارى، محصول  شبکه استانی اصفهان و شهرداری اصفهان در سال 1400 است.

نویسندگی این فیلم را خانم رضوان مظاهرى بر اساس طرحی از محسن مختاری انجام داده است.

فیلم «کارنامه» به صورت کامل در اصفهان فیلمبرداری شده است و علت آن را آقای محسن مختاری چنین بیان کرده است:  علت فیلمبرداری در اصفهان علاقه من به این شهر است، چرا که می‌توانم فرهنگ، آداب و رسوم مردم اصفهان، لهجه شیرین اصفهانی و آثار تاریخی اصفهان را معرفی کنم.

همچنین در این فیلم به معرفی ابرپروژه‌های شهرداری اصفهان پرداختم.

خلاصه داستان

این فیلم درباره دختر بچه بازیگوش و سربه هوایی به اسم یاسمن است که با شیطنت ها و خرابکاری هایش، هم پدر و مادر و هم معلمانش را به ستوه آورده است. در این بین پدربزرگ یاسمن به دلیل بیماری مدتی است که در منزل آنها ساکن شده است.

یاسمن در خلال گفتگوهای پدر و عمویش چنین می شنود که دکترها گفته اند استرس و ناراحتی برای پدربزرگ بد است و او تا حد ممکن باید خوشحال باشد. از همین رو یاسمن که بسیار به پدربزرگ علاقمند است تصمیم می گیرد با موفقیت در درس ها و امتحاناتش، باعث خوشحالی پدربزرگ شود.

در ابتدا او در رویاهایش، به دنبال این است که با تقلب و یا به دست آوردن خودکاری جادویی به هدفش برسد، اما در ادامه در می یابد که این گونه موفقیت در واقع موفقیت نیست و بیشتر می تواند عامل ناراحتی و تشدید بیماری پدربزرگ شود و …

اسامی بازیگران فیلم کارنامه

اسامی بازیگران فیلم کارنامه

بازیگر نقش
مهران رجبی
آیناز دوستی یاسمن
حسین غیابی
الهام باقری
مرتضی میرزایان
فرهاد اقبال
رها زارعی
زهره مختاری
پریا بیگی
پرینازعبائیان
مهراد مرادی
سارینا یزدانی
مهرداد محمدی
سارا کرمی
سونیا اسماعیلی

فیلم کارنامه

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید تله فیلم «کارنامه» عبارتند از برنامه ریز: شهاب کازرونی، جانشین تهیه کننده: امید نصوحی، مدیر تولید: سید هادی هاشمی، تصویر بردار: جواد نوریان، صدابردار: اسماعیل امینی، تدوین: مهدی دهقانی، دستیار اول کارگردان: سعید لطفی، گروه تولید: امیر براتی و محمد قربانی، طراح صحنه و لباس: مهناز شکوه فر، طراح گریم: مهری صافی، منشی صحنه: آوا جعفری، مدیر تدارکات: حمید رضا تربتیان، دستیاران تصویر: محمد کریمی و زهرا سفیدناری، دستیار صدا: علی صمدی، دستیار صحنه: حمزه بیاتی، دستیار لباس: امید موسوی و آراسته باطنی، عکاس: شایان سلطانی، مجری گریم: مرصاد کمالی، دستیار گریم: مصطفی احمدی، دستیار کارگردان: امین نصر اصفهانی، دستیار برنامه ریز: رؤیا ترابی و ترابری حمیدرضا مغزی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا