اخبار

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون

4/5 - (2 امتیاز)

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون

هر ساله تلویزیون برای ایام نوروز سریال های جذابی را تدارک می بیند که امسال نیز در سال ۱۴۰۱، مجموعه تلویزیونی زیرخاکی 3، خداداد، نجلا 2 و دردسرهای شیرین را آماده کرده که قرار است از شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما پخش شود.

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون

شبکه یک

  • سریال زیرخاکی 3

فصل سوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در ایام نوروز هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

فصل سوم این سریال از ابتدای آذر ماه کلید خورده و در لوکیشن های متعددی چون شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (زنده یاد علی حاتمی)، شهرک سینمایی دفاع مقدس، حمام و محله هایی در کرج و پرند و تهران مقابل دوربین رفته است.

فصل اول این مجموعه نخستین بار در رمضان سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و پربیننده ترین سریال رمضانی شد. فصل دوم «زیرخاکی» خرداد ماه امسال پخش شد.

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای فصل جدید ادامه های ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.

سریال زیرخاکی 3

بازیگران این سریال تولید مرکز سیما فیلم عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل آقا، ابراهیم طلعتی نژاد، فاطمه نیشابوری، رامین راستاد، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

شبکه دو

  • سریال خداداد

سریال «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو می رود.

ژانر داستانی «خداداد» کمدی است و مشکلات خانواده‌های ایرانی را از نظر مالی و با نگاهی نقادانه روایت می کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!»

سریال خداداد

رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری از بازیگران این سریال هستند.

شبکه سه

  • سریال نجلا 2

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

قصه فصل دوم سریال «نجلا» در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و نا امنی ها به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

سریال نجلا 2

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌ دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌ فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

شبکه 5

  • سریال دردسرهای شیرین

سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی در ایام نوروز هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

داستان این سریال درباره زوجی است که بعد از ازدواج در زندگی شان با چالش‌هایی جدی روبرو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

سریال دردسرهای شیرین

پوریا پورسرخ، ‌مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی از بازیگران این سریال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا