اخبار

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه آی فیلم

4.6/5 - (29 امتیاز)

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم فارسی مانند سال های قبل برای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱، سریال های جذابی را تدارک دیده است که در ادامه قصد دارم به معرفی آنها بپردازم.

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه آی فیلم

  • سریال او یک فرشته بود

سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی «علیرضا افخمی» تولید سال ۱۳۸۴ است.

این سریال داستان زندگی مردی به نام «بهزاد» با بازی زنده یاد «حسن جوهرچی» را به تصویر می‌کشد که پس از سانحه ترافیکی با دختری به نام «فرشته» زندگی مشترک وی دستخوش تغییراتی می‌شود و این داستان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که حتی «بهزاد» تصمیم به طلاق همسر و ازدواج با دختر جوان می‌گیرد.

در سریال «او یک فرشته بود» مرحوم «حسن جوهرچی» در نقش «بهزاد»، «بهاره افشاری» در نقش فرشته (شیطان)، «مرتضی ضرابی» در نقش سرابی (شیطان)، «مریم کاویانی» در نقش رعنا و «ثریا قاسمی» در نقش عزیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  • سریال اغما

سریال «اغماء» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علیرضا افخمی در سال ۱۳۸۶ پخش شد.

این سریال روایتگر داستان زندگی دکتر طا‌ها پژوهان با بازی خوب امین تارخ است که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است و به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش بر روی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است. او به دلیل بیماری حاد همسرش و …

امین تارخ، حامد کمیلی، لعیا زنگنه، اسماعیل خلج، ناصر ممدوح، ایرج نوذری، عبدالرضا اکبری، نفیسه روشن، شیرین بینا، شیوا خنیاگر، تورج فرامرزیان، صدرالدین حجازی  و افشین سنگ چاپ از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی در سال 1387 به تولید رسیده است.

داستان این سریال مربوط به دو باجناق و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند و…

محمد کاسبی، مهران رجبی، شهره لرستانی، علی صادقی، نادیا دلدار گلچین، آناهیتا افشار، شهرام قائدی، اشکان اشتیاق، مجید یاسر، سولماز آقمقانی، شمسی فضل الهی، مریم سلطانی، مجید شهریاری، علیرضا مسعودی و مجید صالحی در این مجموعه بازی می‌کنند.

سریال احضار به کارگردانی رامین عباسی زاده در سال 1397 ساخته شده است.

احضار اولین سریال در ژانر وحشت با موضوع اجنه، ارواح و روابط بین این موجودات است و در خلاصه داستان آن آمده است: اغلب ترس ها با شناخت از بین می روند، اما ترس هایی که تا مرگ ناشناخته می مانند، هرگز رهایمان نمی کنند.

 الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رضی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحمانی و شیما مرزی در این سریال به هنرمندی پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۳ از رسانه ملی پخش شد.

در خلاصه داستان سریال طنز – اجتماعی «خانه به دوش» آمده است: ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌ پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌ است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند با آقای بیات (خشایار راد) که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌ دهد؛ اما آقای بیات کلاه‌ بردار از آب درمی‌ آید…

حمید لولایی، مریم امیرجلالی، رضا عطاران، علی صادقی، بهنوش بختیاری و خشایار راد از جمله بازیگران سریال اند.

سریال آنام  به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌ است.

«آنام» داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی و …

 گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیر دلاوری، سامیه لک، کوروش زارعی، ناصر هاشمی، مهشید جوادی، میثم ولی خانی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال دخترم نرگس به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران در سال 99 تولید شده است.

داستان این سریال از این قرار است: نرگس، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان‌نامه خود را سپری می‌کند. او که فرزند سوم خانواده صادقی است همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگترش نادر بوده و …

محمود پاک‌نیت، مهوش صبر کن، مریم خدا رحمی، حسین سحرخیز، رحیم نوروزی، جمال ذوالقدر، هاشم چاوشی، فریبا طالبی، ماهرخ رفیع زاده از نقش آفرینان سریال 26 قسمتی «دخترم نرگس»اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا