اخبار

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما

5/5 - (1 امتیاز)

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما

شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما همچون سال های گذشته برای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ هم سریال های جذابی را آماده کرده اند که در ادامه قصد دارم به معرفی آنها بپردازم.

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما

  • شبکه یک: سریال خوشنام

 سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به تهیه کنندگی احمد زالی برای پخش در ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما آماده می شود.

در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو…

حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی ، خسرو احمدی، اکبر سنگی و … در این سریال به هنرمندی پرداخته اند.

  • شبکه دو: سریال از سرنوشت 4

فصل چهارم «از سرنوشت» به کارگردانی سیدمحمدرضا تولید شده و قرار است در ماه رمضان 1401 مهمان خانه‌های مردم ایران شود.

عمده‌ترین مسئله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش بنیان است.

دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مهدیس توکلی،  مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه و شاهو رستمی از جمله هنرمندانی اند که در این سریال بازی کرده اند.

  • شبکه سه: سریال نجلا 2

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از اول فروردین روی آنتن شبکه سه سیما رفته است که  پخش آن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

این سریال چهل قسمتی است.

قصه سریال نجلا 2 در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و نا امنی ها به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و .. در نجلا به ایفای نقش پرداخته اند.

  • شبکه پنج: سریال مسافران شهر

مجموعه تلویزیونی «مسافران شهر» به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور در ماه رمضان 1401 از شبکه پنج پخش می شود.

این سریال مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد.

داستان‌ های این سریال که در قالبی مبتنی‌ بر فلاش ‌بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد.

این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می کند.

در سریال مسافران شهر هنرمندانی همچون حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، پوراندخت مهیمن، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی، حامد احمدجو و.. در آن نقش آفرینی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا