فرهنگ و هنر

سریال هیولا | بازیگران سریال هیولا مهران مدیری + خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

سریال هیولا | بازیگران سریال هیولا مهران مدیری + خلاصه داستان

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری  برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. نویسندگی سریال هیولا را پیمان قاسم خانی بر عهده دارد. تهیه کننده سریال را نیز سید مصطفی احمدی انجام می دهد.[/box]

سریال هیولا

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری  برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. نویسندگی سریال هیولا را پیمان قاسم خانی بر عهده دارد. تهیه کننده سریال را نیز سید مصطفی احمدی انجام می دهد.

«هیولا» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی 17 قسمتی است ولی پیمان قاسمخانی داستان را طوری نوشته که بتوان آن را ادامه داد. مدیری به دنبال یک اثر شاخص در شبکه خانگی است و نمی خواهد به هر قیمت این فرصت را از دست بدهد.شنیده می شود مهران مدیری این سریال را با مختصات تلویزیون می سازد. یعنی مسیر کلی قصه، موقعیت‌ها و شوخی‌ها به گونه ای است که قابلیت پخش از تلویزیون را دارند. پوشش بازیگران زن هم از همین قاعده پیروی می‌کند و تلویزیون می‌تواند حق رایت آن را بخرد و پخش کند. نشانه ها حکایت از یک «هیولا»ی متفاوت دارد که بمب شبکه خانگی در سال 98 لقب خواهد گرفت.

پیمان قانع که طراحی دکور و لوکیشن‌های سریال را برعهده دارد در مصاحبه با خبرگزاری ها گفته است: یکی از اتفاقات خوب همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان‌ قاسم‌خانی است که به یک سریال 15 قسمتی تبدیل شده و بازیگران ستاره‌ای جلوی دوربین «هیولا» قرار گرفته‌اند. آنقدر در این سریال نمایش خانگی دکورهای متفاوتی داریم که انگار همه دکورهای تلویزیون را در این فیلم خلاصه کرده‌ایم. چرا که بالای 150- 200 لوکیشن دارد.

ویدئویی کوتاه از پشت صحنه سریال نمایش خانگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری

بازیگران سریال هیولا

بازیگران سریال هیولا

اسامی بازیگران سریال هیولا:

این سریال از 17 آذر کلید خورده و بازیگرانی چون:

  • فرهاد اصلانی
  • شیلا خداداد
  • مهران مدیری
  • شبنم مقدمی
  • گوهر خیراندیش
  • محمد بحرانی
  • سیما تیرانداز
  •   میرطاهر مظلومی
  • نیما شعبان نژاد
  • عزت الله مهرآوران
  • فرزین محدث
  • افشین زینوری
  • محسن قاضی مرادی

مهران مدیری این بار ترکیب اصلی بازیگران خود را به هم زده است و به ترکیبی جدید دست یافته. یکی از انتقادهایی که به مدیری می شد سپردن نقش اصلی به سیامک انصاری بود. او این بار فرهاد اصلانی را جایگزین کرده که انتخاب هوشمندانه ای است. نقش های اصلی یعنی همان زن و شوهر که به سمت کارهای خلاف کشیده می‌شوند بر عهده فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی است. نقش مرد شیاد را هم خود مهران مدیری بازی می کند.

خلاصه داستان سریال هیولا

خلاصه داستان 

خلاصه داستان سریال هیولا : این سریال داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن ها با یک مرد اما مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و باعث می شود به سمت کارهای خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان های زیادی قرار دارد و بر اساس آن موقعیت های خنده داری شکل می گیرد. این را هم داشته باشید که این سریال کنایه هایی به سیاست می زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در «دورهمی»کنایه هایی سیاسی خواهد داشت.

زمان پخش سریال هیولا

زمان پخش :

زمان پخش سریال : «هیولا» این روزها در سعادت‌‌ آباد فیلمبرداری می‌شود و قرار است خودش را به نوروز نمایش‌ خانگی برساند. البته گروه جلوی دوربین هستند و در عین‌حال مراحل فنی هم انجام می‌شود. مصطفی احمدی تهیه‌کننده اعتقاد دارد باید منتظر ماند تا در روزهای آتی به یک جمع‌بندی برای توزیع سریال در ایام نوروز برسیم ولی امکان حضور در نوروز نمایش خانگی وجود دارد. چرا که در فضای مجازی این طور نوشته‌اند که «هیولا» روزهای پایانی تصویربرداری خودش را می‌گذراند ولی احتمالاً به نوروز 98 نرسد.

اولین قسمت هیولا مهران مدیری در روز دوشنبه 9 اردیبهشت منتشر شد و این سریال به صورت هفتگی در 15 قسمت روزهای دوشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

خلاصه داستان و بازیگران سریال ریکاوری

خلاصه داستان و بازیگران سریال نهنگ آبی

خلاصه داستان و بازیگران سریال رقص روی شیشه

خلاصه داستان و بازیگران سریال احضار

خلاصه داستان و بازیگران سریال هشتگ خاله سوسکه

خلاصه داستان و بازیگران سریال دل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا