اخبار

زمان بازی سپاهان و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا 2022

5/5 - (1 امتیاز)

زمان بازی سپاهان و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا 2022

زمان و ساعت بازی فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و الدحیل قطر در دومین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا، فصل 2022 کی هست؟ در ادامه با پیک نت همراه باشید تا از تاریخ دقیق این دیدار باخبر شوید.

زمان بازی سپاهان و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا 2022

سپاهان اصفهان در اولین دیدار خود در این دوره رقابتها برابر پاختاکور ازبکستان قرار گرفت و با برتری پرگل 3 بر یک به برتری رسید. شاگردان محرم نویدکیا با این پیروزی که کسب کردند در جدول رده بندی گروه D صدرنشین شدند.

حالا نماینده ایران در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الدحیل قطر برود؛ تیمی که در اولین مسابقه خود با التعاون بازی داشته که با نتیجه 2 بر یک مغلوب شده است.

این تیم قطری در جدول رده بندی در مکان سوم قرار دارد.

تیم فوتبال سپاهان  تاکنون 2 بار با الدحیل قطر (لخویا سابق) بازی کرده است که یک برد و یک شکست حاصل این دو دیدار بوده است.

به نظر می رسد تیم سپاهان ایران بتواند بازی را با برد پشت سر بگذارد و 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کند و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کند.

گفتنی است، این بازی ها در کشور عربستان برگزار می شود و چهار شهر جده، ریاض، بریده و دمام شهرهای میزبان در منطقه غرب هستند.

رقابت‌ های این فصل با حضور 40 تیم در ۱۰ گروه و در 2 بخش و غرب و شرق برگزار می‌ شود.

جدول رده بندی

سپاهان اصفهان با تیم‌ های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و التعاون عربستان هم گروه است.

جدول رده بندی این گروه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شرح زیر است:

رده باشگاه بازی برد مساوی باخت امتیاز
1 سپاهان 1 1 0 0 3
2 التعاون 1 1 0 0 3
3 الدحیل 1 0 0 1 0
4 پاختاکور 1 0 0 1 0

تاریخ و ساعت بازی

دو تیم سپاهان ایران و الدحیل قطر در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2022 روز یکشنبه 21 فروردین 1401 راس ساعت 21:45 به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار رفت بازی به سود الدحیل به پایان رسید و حالا در بازی برگشت  ساعت 00:45  سه شنبه 6 اردیبهشت 1401  این دو تیم به میدان می روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا