اخبار

تاریخ و ساعت بازی فولاد خوزستان و شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا 2022

4/5 - (2 امتیاز)

تاریخ و ساعت بازی فولاد خوزستان و شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا 2022

تاریخ و ساعت دقیق بازی فوتبال بین تیم های فولاد خوزستان و شباب الاهلی امارات در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2022 کی هست؟ با پیک نت همراه باشید تا از زمان دقیق این مسابقه مطلع شوید.

تاریخ و ساعت بازی فولاد خوزستان و شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا 2022

فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام به‌ عنوان قهرمان جام‌حذفی فوتبال ایران در فصل گذشته، امسال با تیم‌های الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آحال ترکمنستان هم‌گروه است.

تیم فولاد خوزستان در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه قطر رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. نماینده ایران  با این تساوی که کسب کرد در جدول رده بندی در مکان چهارم قرار گرفت.

حالا تیم فولاد در دومین هفته از این رقابتها باید به مصاف شباب الاهلی امارات برود؛ تیمی که در بازی اول خود با آهال ترکمنستان به نتیجه مساوی یک بر یک رسیده است.

تیم شباب الاهلی در در جدول رده بندی این گروه با یک امتیاز در رده دوم قرار دارد.

گفتنی است، این بازی ها در کشور عربستان برگزار می شود و چهار شهر جده، ریاض، بریده و دمام شهرهای میزبان در منطقه غرب هستند.

رقابت‌ های این فصل با حضور 40 تیم در ۱۰ گروه و در 2 بخش و غرب و شرق برگزار می‌ شود.

زمان دیدار

بازی دو تیم فولاد خوزستان و شباب الاهلی امارات در مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 21:45 برگزار می شود.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید و حالا در بازی برگشت تیم های فولاد خوزستان و شباب  الاهلی روز سه شنبه   6 اردیبهشت 1401 ساعت 21:45 به مصاف هم خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا