بیوگرافی

مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

5/5 - (2 امتیاز)
مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش
مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش به همراه عکس های اینستاگرام این بازیگر جوان تلویزیون را در این صفحه از سایت می توانید مشاهده کنید. [/box]

مهتاب اکبری

مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش متولد دوم اردیبهشت 1369 می باشد.مهتاب اکبری در دانشگاه سوره در رشته بازیگری تحصیل کرده ، و از هنرجویان هومن سیدی بودند.وی تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند.

او اولین تجربه اش بازی در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان می باشد ولی در عرصه تئاتر فعالیت هایی نیز داشته است.

ازدواج و همسر

مهتاب اکبری بازیگر جوان تلویزیون ، ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مهتاب اکبری در سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب اکبری در سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب اکبری در سریال لحظه گرگ و میش بازیگر نقش سوگند دختر دکتر سروش را بازی می کند در این سریال  او در کودکی مادرش را بعلت بیماری از دست می دهد و پدرش که سروش می باشد با یاسمن ازدواج می کند و سوگند هم از مادر واقعی خود خبر ندارد و به سن نوجوانی که می رسد می فهمد که یاسمن مادر واقعی او نمی باشد و ….

او در این سریال یکی از نقش های اصلی سریال پرمخاطب لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان بازی می کند و در کنار بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی ، المیرا دهقانی، حسام محمودی به ایفای نقش پرداخته است.

سریال لحظه گرگ و میش  روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه‌ با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

مهتاب اکبری و مادرش

مهتاب اکبری

بیوگرافی مهتاب اکبری

عکس های اینستاگرام مهتاب اکبری

مهتاب اکبری بازیگر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی پاشا رستمی

بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی پانیذ برزعلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا