فرهنگ و هنر

بازیگران سریال تماشاگر + عکس و بیوگرافی با داستان

4.4/5 - (41 امتیاز)

بازیگران سریال تماشاگر + عکس و بیوگرافی با داستان

سریال تماشاگر، سریالی کره ای جذاب در ژانر پلیسی است که در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان آن بپردازم.

بازیگران سریال تماشاگر + عکس و بیوگرافی با داستان

«تماشاگر» «Watcher» عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی آهن گیل هو، محصول شبکه OCN کره جنوبی در سال 2019  می باشد.

نگارش فیلمنامه این سریال کره ای توسط هانگ سانگ وون در 32 قسمت انجام شده است.

خلاصه داستان

این سریال روایت زندگی  2 مرد و 1 زن به نام های دو چی گوانگ، کیم یونگ کون و هان تائه جو را به تصویر می کشد که درگیر مشکلات زیادی می شوند. آنها  بعد از آن به عضویت یک تیم تحقیقاتی امور داخلی برای پلیس می آیند و سعی می کنند حقیقت را کشف کنند که چه کسی پشت این ماجرا است.

دو چی کوانگ ( هان سوک کیو ) یک کارآگاه نخبه است. او متفکر و باهوش است. او همچنین به سابقه خود در دستگیری مجرمان افتخار می کند. پس از پشت سر گذاشتن یک سری پرونده ها، او به اهمیت کار پلیس در زمینه فساد پی می برد. او سپس رئیس تیم تحقیقات امور داخلی می شود.

کیم یونگ کون ( سو کانگ جون ) یک افسر پلیس و عضو تیم گشت سیار است. او با افراد دیگر معاشرت نمی کند. او به طور تصادفی با دو چی کوانگ ملاقات می کند. دو چی کوانگ درگیر یک ماجرای غم انگیز شد که کیم یانگ کون سعی می کند آن را فراموش کند. برای کشف حقیقت پشت آن پرونده، او به تیم تحقیقات امور داخلی ملحق می شود.

هان تائه جو ( کیم هیون جو ) یک وکیل محبوب است. او در گذشته به عنوان دادستان کار می کرد. او به طور غیرمنتظره ای درگیر پرونده ای شد و با وجود اینکه جانش در خطر جدی بود زنده ماند. او سپس شغل خود به عنوان دادستان را رها کرد و وکیل شد. او با دو چی کوانگ و کیم یونگ کون آشنا می شود و به تیم امور داخلی آنها می پیوندد.

اسامی بازیگران سریال تماشاگر

اسامی بازیگران سریال تماشاگر

بازیگر نقش
سئو کانگ جون کیم یانگ گون
هان سوک کیو دو چی کوانگ
کیم هیون جو هان تائه جو
پارک جو هی جو سو یون
هیو سونگ ته جانگ هه ریونگ
جو جین مو پارک جین وو
کیم سو جین یوم دونگ سوک
اهن کیل کانگ کیم جائه میونگ
وو جونگ وون پارک جی هیون
پارک جی هون پارک شی یونگ
کیم دائه گئون کارآگاه چان هی
جونگ مین سونگ سون بیونگ گیل

بیوگرافی بازیگران سریال تماشاگر

هان سوگ کیو

هان سوگ کیو

هان سوک کیو (زاده 3 نوامبر 1964) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.

زمانی که دانشجوی بخش فیلم و تئاتر دانشگاه دونگوک بود، در یک گروه فولک-راک آماتور آواز خواند.

پس از اولین بازی در درام پردیس MBC در سال 1990 بهشت ​​ما، هان در نقش “هنگ شیک” در “ماه سئول” به شهرت رسید.

سئو کانگ جون

سئو کانگ جون

سئو کانگ جون (متولد لی سونگ هوان در ۱۲ اکتبر ۱۹۹۳) یک بازیگر و خواننده کره جنوبی است.

سئو  در گونپو ، استان گیونگگی ، کره جنوبی به دنیا آمد.

در سال دوم دبیرستان، سئو برای تحصیل در مالزی به مدت یک سال و هفت ماه به خارج از کشور رفت و در سال اول دبیرستان به کره بازگشت. پس از اولین کار خود، او در دانشکده هنرهای نمایشی کالج دونگ سئول ثبت نام کرد .

سئو قبل از اولین کار خود به عنوان مدل به صورت پاره وقت کار می کرد. سئو پس از گذراندن تست بازیگری لیگ بازیگر، برنامه ای با هدف جستجوی بازیگران جدید که توسط Fantagio برگزار شده بود، قبل از شروع به کار در گروه 5urprise تحت آموزش قرار گرفت .

کیم هیون جو

کیم هیون جو

کیم هیون جو متولد 24 آوریل 1977 یک بازیگر اهل کره جنوبی است.

کیم هیون جو وقتی در سال سوم دبیرستان بود، مدلینگ را در مجلات نوجوان شروع کرد. در سال 1996، وقتی در موزیک ویدیوی “One’s Lifetime” کیم هیون چول بازی کرد، اولین کار خود را انجام داد.

کیم حرفه بازیگری خود را در سال 1997 در درام تلویزیونی The Reason I Live (1997) آغاز کرد.

سریال تماشاگر

گویندگان

سریال تماشاگر به سرپرستی مهسا عرفانی دوبلهٔ فارسی شده است.

گویندگان این سریال که در سازمان صدا و سیما دوبله شده است عبارتند از منوچهر زنده دل، سعید شیخ زاده،  پویا فهیمی، پرویز ربیعی، همت مومیوند، کوروش فهیمی، خشایار شمشیرگرن، ابوالفضل شاه‌ بهرامی، امیر بهرام کاویانپور، حسین سرآبادانی، امیر صمصامی، محمود فاطمی، رضا الماسی، امیر عطرچی، حمیدرضا رضایی، آیدین درویش زاده، شهروز ملک آرایی، فرهاد شریفی، علیرضا شایگان، عباس نباتی، شهریار ربانی، علیرضا ناصحی، ارسلان جولایی، محمد تنهایی، محمد صادقیان، دانیال الیاسی، محمد حسینیان، محمد بهاریان، بهمن هاشمی، مسعود سلطانی، فاطمه نیرومند، مهوش افشاری، رزیتا یاراحمدی، مینا شجاع، افسانه آریابقا، فهیمه دادخواه، سحر سحامیان، زهره اسدی، شیرین روستایی، نازنین یاری، نگین بنی عقیل، ارغوان افراسیابی، پریا شفیعیان و مهسا عرفانی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا