اخبار

بازیگران فیلم زخم زیتون + نقش ها و داستان

3.7/5 - (26 امتیاز)

بازیگران فیلم زخم زیتون + نقش ها و داستان

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم زخم زیتون با بازی یاسمین ارنادوط، عدی رعد و سعد حمدان بپردازم که به کارگردانی محمدرضا آهنج ساخته شده است.

بازیگران فیلم زخم زیتون + نقش ها و داستان

«زخم زیتون» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی محمد رضا آهنج و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی، محصول سال 1386 ایران و لبنان است.

این فیلم  با فیلمنامه‌ ای به نگارش رضا مقصودی داستان هجوم رژیم غاصب اسرائیل به لبنان و مقاومت دلیرانه مردم لبنان در برابر این دست درازی را روایت می کند.

خلاصه داستان

یوسف مردی جوان، و یکی از اعضای فعال شاخه مقاومت لبنان است. او در پوشش یک فروشنده دوره گرد، به جمع آوری اطلاعات از اراضی تحت اشغال صهیونیست‌ ها مشغول است.

همسر یوسف یعنی سلما که دقیقا از نقش شوهرش در عملیات مقاومت اطلاعی ندارد، از اینکه او هر روز به مناطق تحت تسلط اسرائیل می‌ رود و خود را در مخاطره قرار می‌ دهد ناراضی است. این وضعیت ادامه دارد تا اینکه اسرائیلی‌ ها از نقش یوسف باخبر شده و او را به همراه سلما و دختر ۶ ساله آنها یعنی فاطمه دستگیر می‌ کنند.

یوسف در لحظات آخر دستگیر شدن، نام فردی به نام آنجل را به سلما می‌گوید و چنین عنوان می‌ کند که …

اسامی بازیگران فیلم زخم زیتون

اسامی بازیگران فیلم زخم زیتون

بازیگر نقش
 ياسمين ارنادوط سلما
عدی رعد یوسف
فيونا فياض نورا
سعد حمدان مثيل
علی طحان شامون
 وليد سعدالدين افرايم
غرتا عون انجل
 حسن حمدان شريف
حسام صباح رضوان عقيل
 انجری ريحان ماری

فیلم زخم زیتون

سایر عوامل

برخی از عوامل فیلم سینمایی «زخم زیتون» عبارتند از کارگردان: محمدرضا آهنج، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی اسدی پور، منشی صحنه: مهرنوش هاشمی صدیق، نویسنده: رضا مقصودی، تهیه کننده: سیدامیر پروین حسینی، فیلمبردار: مصطفی احمدیان، تدوین: رضا بهارانگیز، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، آهنگساز: بهنام صبوحی، صدابردار: حمید دژاکام، صداگذاری و میکس: بهروز شهامت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا