اخبار

پخش فیلم سینمایی به وقت شام از شبکه یک سیما

5/5 - (1 امتیاز)

پخش فیلم سینمایی به وقت شام از شبکه یک سیما

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]فیلم سینمایی «به وقت شام» اول فروردین مصادف با وفات حضرت زینب (س) از شبکه یک روی آنتن می‌رود.[/box]

فیلم سینمایی به وقت شام اول فروردین از شبکه یک پخش می‌شود

فیلم سینمایی به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا پنج شنبه یکم فروردین سال ٩٨ ساعت ۲۲ در شب وفات حضرت زینب (س) روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

شبکه یک سیما از ٢٩ اسفند سریال نوروزی «نون. خ» را پخش می‌کند، اما در شب یکم فروردین به دلیل مصادف شدن با شب وفات حضرت زینب سلام الله علیها، سینمایی «به وقت شام» را جایگزین آن می‌کند.

«به وقت شام» محصول سال ۱۳۹۶است که موفق به دریافت ۳ سیمرغ بلورین در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

در این فیلم خواهیم دید: یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

هادی حجازی‌فر (نقش: یونس) بابک حمیدیان (نقش: علی) عبدالرضا نصاری، رزاق رادان،ژاله کاظمی،منصور نواصری،افشین طالبی،وحید عبدالله‌زاده،عزیز نقدی،قدرت‌الله بیات،مالک آبسالان،جلال نجفی،علی عبادی،جلال زندش ، حسین حسینی پناه،لاله مرزبان (نقش: همسر علی)  بازیگران خارجی:پیر داغر،خالد السید،رامی عطاءالله،لیث مفتی،منذر زین‌الدین،جوزیف سلامه،علی سکر،محمد شعبان،سامر خلیلی،کارمن بصیبض و سینتیا کرم در فیلم سینمایی هنرنمایی کرده اند.

درباره فیلم:فیلمبرداری به وقت شام در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۶ در لوکیشن مربوط به یکی از فرودگاه‌های نظامی در تهران آغاز شد و در ادامه در لوکیشن‌های متعددی از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز، اصفهان، روستاهای اطراف شهریار و شهردمشق در سوریه پیگیری شد و در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ به پایان رسید. همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام گردید.

منبع:yjc.ir

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

سریال مر قانون

سریال بر سر دوراهی

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال هیولا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا