اخبار

زمان و ساعت بازی سپاهان و فولاد خوزستان ۱۴۰۱

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت بازی سپاهان و فولاد خوزستان ۱۴۰۱

زمان بازی  دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان  در لیگ برتر فوتبال کشورمان ایران از فصل ۱۴۰۱ کی هست و ساعت چنده؟ با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید تا از تاریخ دقیق این دیدار حساس مطلع شوید.

زمان و ساعت بازی سپاهان و فولاد خوزستان ۱۴۰۱

تیم های سپاهان و فولاد خوزستان در یکی از دیدارهای هفته 29 لیگ برتر فوتبال کشورمون روز یکشنبه 8 خرداد به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان محرم نویدکیا هفته گذشته موفق شدند تیم شهر خودرو را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و با توجه به نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس، موقتاً به رده دوم جدول صعود کردند.

حالا این تیم در دیدار پیش رو تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بازی را با برد پشت سر بگذارد و سه امتیاز را از آن خود کند و نگاهی هم به بازی پرسپولیس و شهر خودرو داشته باشد تا در صورتی که قرمزپوشان پایتخت اگر نتوانستند امتیاز از شهر خودرو بگیرد فاصله امتیازی خود را افزایش دهد تا به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر نزدیکتر شود.

سپاهان در 28 هفته گذشته 16 برد، 7 تساوی و 6 شکست به دست آورده و با اندوختن 55 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

در آن سو فولاد هفته گذشته مقابل پیکان با نتیجه دو بر یک پیروز شد و با گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان رقابت تنگاتنگی برای کسب جایگاه چهارمی دارند.

شاگردان نکونام در 28 هفته گذشته 12 برد، 9 تساوی و 7 برد به دست آورده‌اند و با کسب 45 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رده پنجم جدول قرار دارند.

گفتنی است؛ سپاهان در دیدار رفت موفق شده بود تیم فولاد را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و حال باید دید که چه نتیجه ای در دیدار برگشت رقم می خورد.

تاریخ و ساعت بازی

بازی تیم های سپاهان و و فولاد خوزستان از ساعت 20 روز یکشنبه 8 خرداد 1401 در ورزشگاه  شهدای فولاد اهواز آغاز خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا