اخبار

زمان و ساعت بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان ۱۴۰۱

3.6/5 - (5 امتیاز)

زمان و ساعت بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان ۱۴۰۱

زمان و ساعت بازی تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال کشورمان ایران از فصل ۱۴۰۱ کی هست؟ با مجله پیک نت همراه باشید تا از تاریخ دقیق این دیدار مطلع شوید.

زمان و ساعت بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان ۱۴۰۱

تیم استقلال تهران تا پایان هفته بیست و نهم با 67 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل عملکرد بسیار خوبی را داشتند و سه هفته مانده به پایان لیگ برتر موفق شدند مقام قهرمانی را کسب کنند.

آبی پوشان پایتخت از 29 بازی خود توانستند 19 برد و 10 تساوی را بدست بیاورند که بدون شکست هستند.

این تیم هفته گذشته با مس کرمان دیدار داشت که موفق شد با نتیجه 2 بر صفر مس را شکست دهد و رکورد شکست ناپذیری خود را ادامه دهد.

حالا استقلال تهران در هفته آخر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود؛ تیمی که با 21 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد و ممکن است که اگر مقابل استقلال نتواند امتیاز بگیرد به لیگ دسته یک سقوط کند.

تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد و فقط توانست یک امتیاز را کسب کند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به اتمام رسیده بود و حالا باید دید که چه نتیجه ای در دیدار برگشت رقم می خورد.

تاریخ بازی

بازی تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان از ساعت 19 روز دوشنبه 9 خرداد 1401 در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی آغاز می شود.

این بازی در صورتیکه یکشنبه هشتم خرداد، شهر خودرو برابر پرسپولیس امتیاز از دست بدهد و سقوطش به دسته پایین تر قطعی شود، دیدار استقلال دوشنبه و در غیراینصورت پنجشنبه خواهد بود.

پرسپولیس در برابر شهر خودرو با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و سقوط این تیم مشهدی به دسته یک قطعی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا