اخبار

خلاصه داستان و بازیگران فیلم نقش ترنج با عکس ها

5/5 - (2 امتیاز)

خلاصه داستان و بازیگران فیلم نقش ترنج با عکس ها

فیلم تلویزیونی «نقش ترنج» به کارگردانی هاشم علیایی مقدم و با نقش آفرینی بازیگران بومی همدان و هنرمندان ملی میهن عزیزمان ایران ساخته شده است. در ادامه قصد دارم به معرفی تمام این بازیگران و خلاصه داستان فیلم بپردازم.

خلاصه داستان و بازیگران فیلم نقش ترنج با عکس ها

«نقش ترنج» با نام قبلی «عرش و فرش»، عنوان فیلم تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی هاشم علیایی مقدم می باشد که با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان و ادره فرش آن سازمان با صدا و سیمای مرکز همدان در سال 1394 تولید شده است.

تصویربرداری این فیلم که در همدان و بخش هایی نیز در کشور ترکیه انجام شده، تهیه کنندگی آن بر عهده روح الله امیری بوده است.

فیلم سینمایی نقش ترنج در ژانر اجتماعی و با موضوع خانوادگی می باشد.

خلاصه داستان

ترنج دختری است فارغ التحصیل رشته فرش که از کودکی به نقاشی فرش و فرش بافی علاقمند بوده است و به نوعی شغل پدر مرحومش نیز می باشد.

ترنج قصد دارد در راستای معرفی فرش همدان کارگاه تولید و فرش این هنردست را دایر نماید که با مخالفت دشمنان پدرش روبرو می شود تا اینکه شخصی از خارج از کشور (ترکیه) بعد از دیدن نقشه های فرش ترنج در اینترنت با ترنج وارد معامله می شود ولی در اواسط این شراکت و بعد از یک درگیری فیزیکی میان تاجر خارجی و مخالفان ترنج وی به ترکیه عزیمت می نماید و ترنج را با چک های پاس نشده و مقروض تنها می گذارد.

ترنج برای حل مشکلات پیش آمده، مجبور به سفر به ترکیه می شود.

اسامی بازیگران فیلم نقش ترنج

اسامی بازیگران فیلم نقش ترنج

بازیگر نقش
سیما خضرآبادی ترنج
آرزو ابی زاده مادر
محمد عمرانی دایی
محمد علی ساربان جهانگیر
منوچهر علیپور بکتاش
آرش علیپور سلیمان
نیما بیگلریان محسن
احمد بیگلریان استاد
مهدی چایانی جعفر بنگاهی
محمد قاسمی روزبه
زهرا محمدی منظر خانم
مریم رازایی زن دایی
میر مصطفی میری
معصومه معصومی
سعید محمودیان
شیما شادمانی عسل
رها زارعی هانیه
یاس مین بولوت
هاکان ترک

فیلم نقش ترنج

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل فیلم تلویزیونی «نقش ترنج» عبارتند از تهیه کننده: روح الله امیری، نویسنده و کارگردان: هاشم علیایی مقدم، برنامه ریز: احمد بیگلریان، نور و تصویر: مسلم تهرانی، صدابردار: محمد علی میرزایی، مدیر تولید: رسول نظری، دستیار کارگردان: لیلا مراد نیایی، منشی صحنه: سمیه مهرانیان، طراح گریم: مسعود اسکویی، طراح صحنه: مهدی یوسفی، موسیقی و خواننده تیتراژ: رضا عباسی، طراح لباس: اکرم انهاری، صداگذاری: رضا مهری و بهمن رحیمی وقار، عکاس: سعید کرمی، مدیر تدارکات: مهدی ترابی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا