تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب موبایل (تلفن همراه و گوشی)

5/5 - (1 امتیاز)

تعبیر خواب موبایل (تلفن همراه و گوشی)

در این بخش از مجله پیک نت قصد دارم  به تعبیر خواب دیگری بپردازم که در مورد خوابی بسیار شایع است. امروز با تعبیر خواب موبایل آشنا خواهیم شد.

تعبیر خواب موبایل (تلفن همراه و گوشی)

  • اگر خواب ببینید کسی با شما تماس می گیرد و این شخص ناشناس است، بیانگر این است که یک غریبه قصد دارد به دیدن شما بیاید.

معنی دیگر این است که مسئله ای وجود دارد که باید به آن رسیدگی کنید و مدتی است که از آن اجتناب کرده اید.

  • اگر در خواب صدای زنگ تلفن همراه را بشنوید، بیانگر آن است که شخص خاصی سعی دارد وارد زندگی شما شود.

بررسی کنید که آیا آن شخص یک فرد شناخته شده یا ناشناس است.

اگر او فردی است که شما می شناسید، تعبیر خوبی دارد و منتظر خبرهای خوبی باشید.

  • اگر خواب می بینید که با شماره اشتباهی تماس می گیرید، این نشان می دهد که اشتباهات پرهزینه ای در زندگی مرتکب می شوید.
  • دیدن اینکه در خواب باید تماس بگیرید اما فراموش کرده اید که تلفن همراه خود را با خود ببرید ، چنین خوابی به معنای کمبود عشق در زندگی زناشویی است.
  • وقتی خواب می بینید که تلفن همراهتان زنگ می زند اما وقتی تلفن را جواب می دهید، هیچ کدام از طرف دیگر صحبت نمی کنند، این بدان معناست که شما در حال حاضر در یک رابطه خطرناک قرار دارید و این افراد فقط به دنبال منافع خود هستند.
  • اگر در خواب ببینید که از تلفن همراه برای کمک استفاده می کنید، این خواب به این معنی است که به زودی با موانعی روبرو خواهید شد، اما در عین حال به ما توصیه می کند که تسلیم نشویم و به دنبال ارتباط بهتر با کسانی باشیم که می توانند کمک کنند.
  • وقتی خواب می بینید که با تلفن همراه خود تماس تلفنی دریافت می کنید که فردی فوت کرده است، این خواب به این معنی است که ممکن است مشکلی پیش بیاید.
  • اگر خواب یک گوشی قرمز را ببینید، این خواب نشانه رابطه است.

احتمالاً با شخصی ملاقات خواهید کرد و عاشق این شخص خواهید شد.

این فرد جدید برای شما خوشبختی می آورد و شاید ازدواج کنید.

  • اگر خواب ببینید که یک تلفن همراه دزدیده اید، این خواب نشان می دهد که شما فردی کنجکاو هستید و می خواهید همه چیز را در مورد شخص دیگری از جمله در مورد زندگی شخصی او بدانید.

این کنجکاوی ممکن است در مورد شخصی باشد که شما عاشق او شده اید.

مثلاً می خواهید بدانید که آیا او همسر دارد یا خیر.

  • در خواب اگر در خواب ببینید که صفحه نمایش گوشی شما شکسته است، نماد کاهش درآمد است.
  • اگر در خواب ببینید که به طور تصادفی تلفن شخص دیگری را به جای تلفن خود می گیرید، بیانگر آن است که افکار شما آشفته است. شما در حال حاضر نگران خیلی چیزها هستید، به همین دلیل است که نمی توانید درست فکر کنید. به محض اینکه شروع به فکر کردن در مورد یک چیز می کنید، ذهن شما به مشکل دیگری سرگردان می شود. سعی کنید فهرستی از اولویت ها تهیه کنید و ابتدا توجه خود را به مهمترین چیز اختصاص دهید و بعداً به بقیه بپردازید.
  • خواب خرید یک تلفن، چه تلفن ثابت یا یک دستگاه تلفن همراه، اغلب به عنوان نشانه ای از ملاقات با شخصی تعبیر می شود که به نحوی برای شما مفید خواهد بود.

خواب دیدن پیدا کردن موبایل

رویای پیدا کردن تلفن همراه نشانه آن است که شما برای روابط عاشقانه جدید، یافتن دوستان جدید و آشنایی با مکان های جدید آماده هستید.

ممکن است به این معنی باشد که سفری از راه خواهد رسید، بنابراین خوب است که از زمان وقوع آن آگاه باشید و از آن بهره ببرید.

تعبیر عکس گرفتن با گوشی

گرفتن عکس با گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه ممکن است نشان دهنده تمایل ناخودآگاه شما برای تجزیه و تحلیل بیش از حد موقعیت ها در زندگی باشد.

این بینش باید باعث ایجاد برخی احساس نگرانی یا نگرانی در مورد این رفتار شود، زیرا تامل وسواسی می تواند به موضوعات دیگری مانند افسردگی یا اضطراب اشاره کند.

شما باید از موقعیت هایی که باعث می شود خود و دیگران را با این شدت زیر سوال ببرید دوری کنید تا از ایجاد احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

مرده ای که با شما تلفنی تماس می گیرد

صحبت تلفنی با فردی که قبلاً فوت کرده است نشان می دهد که یکی از دوستان نزدیک یا یکی از اعضای خانواده در واقعیت دچار مشکل شده است.

تعبیر خواب موبایل شکسته

منوچهر مطیعی تهرانی: تلفن شکسته و خراب شکست عاطفی است.

چنانچه در خواب ببینید تلفن شکسته‌ای دارید یا گوشی را برمی دارید صدایی نمی‌شنوید بین شما و کسی که مورد توجه شماست مفارقت می‌افتد یا کدورت حاصل می‌شود.

تعبیر خواب موبایل از آنلی بیتون

اگر زنی خواب ببیند با تلفن صحبت می‌کند، نشانه آن است که رقبای حسود فراوانی خواهد داشت، اما بر تمام آن‌ها پیروز می‌شوید.

اگر زنی خواب ببیند به هنگام مکالمه تلفنی، صدای کسی را که آن سوی خط است به درستی نمی‌شود، نشانه آن است که با بدگویی‌های شرورانه دیگران احتمال دارد خواستگار خود را از دست بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا