تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب اسلحه و تفنگ از معبران مشهور

5/5 - (1 امتیاز)

تعبیر خواب اسلحه و تفنگ از معبران مشهور

تعبیر خواب اسلحه و تفنگ چیست؟ دیدن این خواب بیانگر پاکی، پاکیزگی، اخلاق نیکو و آرامش است.

تعبیر خواب اسلحه و تفنگ از معبران مشهور

دیدن تفنگ در خواب بیانگر پاکی، پاکیزگی، اخلاق نیکو و آرامش است.

خواب دیدن اینکه با تفنگ به شما شلیک می شود به این معنی است که گناه شما بخشیده می شود.

 اگر گناه نداشته باشید بی گناهی شما در یک پرونده ثابت می شود.

 دیدن اینکه در خواب تیر خورده‌اید اما دردی احساس نمی‌کنید، بیانگر این است که به خاطر ثروتتان مورد حسادت خویشاوندانتان قرار می‌گیرید.

تمیز کردن تفنگ در خواب بیانگر این است که مشکلات خود را پشت سر خواهید گذاشت.

تیراندازی با تفنگ در خواب بیانگر این است که خانه یا مبلمان جدیدی برای خانه خود خواهید خرید.

خواب دیدن اینکه با اسلحه به شخصی شلیک می کنید، این خواب می گوید که برای رسیدن به شادی و آرامش به خانواده خود کمک می کنید.

دیدن اینکه در خواب تفنگ حمل می کنید ممکن است بیانگر این باشد که با ملاقات با یک فرد اخلاقی تشکیل خانواده خواهید داد.

 اگر در خواب شخصی را دیدید که تفنگ حمل می کند، بیانگر دوست خوبی است که شما را به راه راست دعوت می کند.

گرفتن تفنگ از شخصی در خواب بیانگر این است که شما الگوی خوبی برای یک فرد در خانواده خواهید بود و این شخص را بزرگ خواهید کرد.

دیدن خرید اسلحه در خواب بیانگر این است که با افرادی صحبت خواهید کرد که سعی می کنند شما را بد و نادرست به مردم معرفی کنند. مردم به خاطر کارهایشان پشیمان خواهند شد.

دیدن اینکه تفنگ می فروشید یا تفنگی در خواب فروخته می شود ممکن است بیانگر این باشد که با استفاده از توانایی های خود کارهای موفقی انجام خواهید داد اما این دستاوردها شما را خراب می کند، این رفتارها احترام شما را بدنام می کند.

خواب دیدن اینکه با اسلحه به شخصی شلیک می کنید بیانگر احساس تهاجمی و خشم پنهان شما نسبت به آن شخص خاص است.

تعبیر خواب تفنگ از زیگموند فروید

اسلحه به عنوان یک نماد رویای جنسی از دیدگاه فروید می باشد، لوله تفنگ نشان دهنده آلت تناسلی و میل جنسی مردانه است. بنابراین، تفنگ ممکن است به معنای قدرت و باروری باشد.

تعبیر خواب از یونگ

دیدن تیراندازی در رویا به این معنا می باشد که هدف مشخصی در زندگی خود دارید و برای این که بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید نیاز است تا برنامه ای درست بچینید.

شلیک کردن با اسلحه در رویا نشانه این است که شما یک احساس نهفته به نام تهاجم و خشم دارید و این احساس شما نسبت به یک فرد بسیار خاص است.

اگر در رویای شما فرد غریبه ای تیراندازی می کند به این معنا است که جنبه های ناشناخته ای در زندگی شما وجود دارد که آن ها را درک نکرده اید و باید برای شناخت آن ها وقت بگذارید.

شلیک کردن به شما در خواب نشانه ای از این می باشد که با یک شخصی یک مسئله بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

در واقع این تجربه می تواند به شما نشان دهد که قربانی یک موضوعی شده اید.

معنی خواب اسلحه از آنلی بیتون

اگر در رویای خود دیده اید که مورد اصابت تیر اندازی با تپانچه قرار دارید و ممکن است جان خود را از دست بدهید نشانه ای از این می باشد که دوستان شما رفتار بدی با شما دارند و خوبی شما را نمی خواهند.

شنیدن صدای تیر اندازی در رویا می تواند نشانه ای از این باشد که خودخواهی های همسرتان شما را آزار می دهد و ممکن است از او بیزار شوید.

اگر دیدید که واعظی به شما تیراندازی می کند نشانه این است که یکی از دوستان شما با شما بدرفتاری خواهد کرد و راه های دیگری را برای این که رو به روی شما بایستد پیدا خواهد کرد.

تعبیر خواب از خالد اصفهانی

از دست دادن پدر و مادر و یا نزدیکان بر اثر اصابت گلوله و تیر می تواند نشان دهنده این باشد که یک دعوای بسیار بزرگ در خانه رخ می دهد که دامن گیر شما نیز خواهد شد بنابراین بهتر است کمی بیش تر احتیاط کنید.

شلیک کردن با اسلحه های بزرگ و یا کوچک به سمت کودکان و مردن آن ها می تواند نشانه این باشد که قحطی بسیار بدی دامن گیر شما خواهد شد و شما در شهرتان برای مدتی برکت را از دست خواهید داد.

اگر فردی در رویا دیده باشد که با استفاده از اسلحه به سمت خودش در حال شلیک و تیراندازی می باشند نشانه ای از این است که با یک اتفاق بسیار هولناک رو به رو خواهید شد و این اتفاق می تواند شما را نیز به خود درگیر کند.

تعبیر خواب اسلحه از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

چنان چه در خواب ببینید که تفنگ دارید کسی را به دوستی بر می گزینید که صدیق و راستگو است.

اگر در خواب ببینید که تفنگ های زیادی دارید با جمعی می آمیزید که صداقت و پاکی در رفتار و گفتار یا در محیطی کار می کنند که دوستی لازمه دوام و بقا افراد آن است.

برای دختران جوان تفنگ هدف و محبت و عشق است و شوهر، بخصوص اگر ببینند که با تفنگ کسی را هدف قرار می دهند.

اگر تفنگی یافتید یا کسی به شما هدیه داد با کسی دوستی می کنید که حامی شما خواهد بود.

چنان چه در خواب ببینید که تفنگ از دست شما افتاده دوستی را از دست می دهید که در سختی ها می توانستید بر او متکی باشید.

تعبیر خواب اسلحه از حضرت یوسف

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن شمشیر کارد و سلاح قوت به وی رسد.

معنی دیدن تفنگ در دست فرزند شما

دیدن تفنگ در دست فرزندتان چندان رایج نیست اما معانی مهمی دارد. این نشانه آن است که اتفاقات ناگواری به زودی رخ خواهد داد. به دلیل فاش کردن رازهای کسی دچار مشکل خواهید شد.

دیدن تفنگ اسباب بازی در خواب

دیدن تفنگ اسباب‌ بازی در خواب اطلاعاتی در مورد امروز و آینده شما می‌ دهد. شما فقط روی جزئیات کوچک تمرکز می کنید، بنابراین کل را نمی بینید. اولاً به دلیل اینکه در کل بسیار مضطرب هستید، نسبت به عزیزان خود بسیار شک دارید و به آنها فشار می آورید. بنابراین، ممکن است در آینده نزدیک با آنها بحث کنید و بسیار ناراحت شوید.

علاوه بر این، تفنگ اسباب بازی در خواب نشان می دهد که ممکن است در آینده در موقعیت های خطرناکی قرار بگیرید و تصمیمات اشتباه بگیرید.

اگر خواب تفنگ اسباب‌بازی را در دست شخص دیگری ببینید، نشان‌ دهنده این است که در زمینه‌ای جدید و نامرتبط شروع به کار خواهید کرد، چون بی‌تجربه هستید.

پیشنهاد: تعبیر خواب موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا