اخبار

قسمت هشتم سریال نهنگ آبی کی پخش می شود؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

قسمت هشتم سریال نهنگ آبی کی پخش می شود؟ تعطیلات نوروزی و اختلال در سیستم توزیع سراسری دی‌وی‌دی‌های سریال‌های شبکه نمایش خانگی، انتشار این سریال‌ها را با توقف روبه‌رو کرده است.

قسمت هشتم سریال نهنگ آبی کی پخش می شود؟

قسمت هشتم سریال نهنگ آبی کی پخش می شود؟

قسمت هشتم سریال نهنگ آبی کی پخش می شود؟ با توجه به اختلال در سیستم توزیع سراسری دی وی دی‌های شبکه نمایش خانگی در تعطیلات نوروز، توزیع سریال‌های این شبکه متوقف شدند. بر همین اساس نیز توزیع سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی که تا پایان سال ۹۷، هفت قسمت آن توزیع شده بود، از روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه 98 بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

آنچه در هفت قسمت گذشته سریال نهنگ آبی به مخاطب عرضه شد، با روند رو به رشد در هر قسمت و تعلیق و جذابیت‌های داستان برای همراه کردن تماشاگر بود.

همزمان تیم تولید این مجموعه نمایشی در حال فیلمبرداری قسمت‌های پیش رو در لوکیشن‌های مختلف در تهران و تدوین همزمان آن است.

فریدون جیرانی که بیش از ۴۰ سال تجربه فعالیت سینمایی در کارنامه خود دارد و صاحب آثار برگزیده ای چون قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل و خفه گی است، حالا با گرد هم آوردن بازیگران برگزیده و با هدایت فیلمنامه پر رمز و رازی به قلم بهرام توکلی، نهنگ آبی را به برای توزیع  در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین یاری، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «نهنگ آبی» ایفای نقش می‌کنند.

داستان این سریال به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و قلم بهرام توکلی در ۳۰ قسمت و به صورت معمایی از اتفاقات روز جامعه روایت می‌شود.

سریال «نهنگ آبی» با سرمایه‌گذاری سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو در شبکه نمایش خانگی تولید و هر سه شنبه توزیع می‌شود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیتراژ سریال بر سر دوراهی

بازیگران سریال زوج یا فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا