تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب پریود شدن | تعبیر خواب قاعدگی و عادت ماهیانه

5/5 - (1 امتیاز)
تعبیر خواب پریود شدن | تعبیر خواب قاعدگی و عادت ماهیانه

تعبیر خواب پریود شدن و تعبیر خواب قاعدگی و عادت ماهیانه از معبران غربی را در مجله پیک نت بخوانید.

دیدن این خواب بسته به شرایط خواب شما می تواند خوب یا بد باشد. برای کسانی که می خواهند مادر شوند، دیدن قاعدگی در خواب چیز بدی است، زیرا نشان می دهد که در این ماه به هدف خود نرسیده اید و باید دوباره تلاش کنید. برای کسانی که نمی خواهند مادر شوند، دیدن قاعدگی اغلب یک آرامش است و شادی لحظه ای را به همراه دارد.

به طور منفی، دیدن قاعدگی در خواب می تواند نشانه آن باشد که شما بیش از حد درگیر رویارویی با مشکل هستید تا جایی که اتفاق خوبی در زندگی خود را نادیده می گیرید. نادیده گرفتن فرصت‌ها، زیرا می‌ خواهید ابتدا مشکلتان به‌ طور کامل حل شود.

قاعدگی یا پریود چیست؟

پریود چرخه طبیعی بدن زنان بوده که از زمان بلوغ تا سن یائسگی ادامه دار است، این چرخه برای باروری درست و داشتن جنین سالم الزامی است. دوره قاعدگی که تجربه آن در زنان علائم متفاوتی دارد، بین 2 تا 7 روز همراه با خونریزی از واژن در زنان است، زیرا پوشش دیواره رحم خراب شده و به صورت خون خارج می شود.

تعبیر خواب پریود شدن چیست؟

دیدن قاعدگی یا پریود شدن در خواب ممکن است نشان دهنده این باشد که باید سعی کنید نگرانی های خود را با افراد نزدیک خود در میان بگذارید یا اسرار خاصی را از گذشته که به شما تعصب جدی داده است، رها کنید.

احساسات و عواطف خود را با کسانی که به آنها طمینان دارید در میان بگذارید تا از ناامیدی یا رنج خود خلاص شوید.

بسیاری از کارشناسان می گویند که قاعدگی به معنای دفع آسیب هایی است که شما را از ارتباط با دیگران باز می دارد. از طرف دیگر، اگر مرحله خاصی از تنش یا رنج را پشت سر می گذارید که مانع از زندگی هماهنگ شما می شود، این می تواند توضیح دیگری برای دیدن خواب با قاعدگی باشد.

در ادامه می توانید تعبیر خواب پریود شدن را از دیدگاه معبران غربی بخوانید:

  • اگر خواب پریود یا قاعدگی را می بینید، درد و رنج خود را که میتوان با دیگران در میان بگذارید را بگویید تا از آن رهایی یابید.
  • قاعدگی نیز با باروری مرتبط است. وقتی غریزه مادری برای شما ظاهر می شود، مروری بر قاعدگی نشان می دهد که میل شما به مادر شدن است. این یک خواب تکراری برای افرادی است که ناامید هستند زیرا نمی توانند بچه دار شوند.
  • خواب قاعدگی و درد معمولا نشان دهنده تمایل شما به پاکسازی یا پاکسازی افکار استرس زا است.
  • خواب قاعدگی به این معنی است که شما دوره ای از آرامش را پشت سر می گذارید و خود را از بارها و استرس های خاصی که در زندگی خود تجربه می کنید رها می کنید. در نهایت، شما موفق می شوید تعادلی پیدا کنید و از نگرانی های دردناک خود دور شوید. شما مرحله جدیدی را آغاز می کنید که در آن می توانید از صلح، آرامش و هماهنگی لذت ببرید.
  • خواب دیدن اینکه در حال قاعدگی هستید، اما در واقعیت هنوز نه، این تصویر نشان دهنده نگرانی شماست.
  • هنگامی که باردار هستید و در خواب قاعدگی می بینید، هشدار می دهد که باید بیشتر مراقب باشید و سعی کنید دستورات پزشک خود را دنبال کنید.
  • وقتی خون قاعدگی را بدون هیچ دلیل مشخصی دیدید، این خواب نماد رابطه شما با گذشته است. شما باید روی زمان حال تمرکز کنید و خاطرات خود را ترک کنید.

تعبیر خواب قاعدگی زن و مرد

اگر در خواب قاعدگی خود را ببینید، می تواند به این معنی باشد که غرایز مادرانه در درون شما در حال رشد است. این نشان می دهد که در ضمیر ناخودآگاه خود می خواهید مادر شوید و به زودی خواسته های شما برآورده می شود. اگر مادر شده اید، میل به باردار شدن دوباره ایجاد می شود.

اگر مرد هستید و خواب می بینید که شریک یا همسرتان پریود شده است، این نشان دهنده تمایل خالصانه شما برای پدر شدن است، حتی بدون اینکه بدانید. وقتی تمایلی به پدر و مادر شدن نداشته باشید، بلافاصله در شما شروع به رشد می کند.

برای مردانی که رویای قاعدگی را می بینند غیرمعمول به نظر می رسد، اما این شایع تر از آن چیزی است که فکر می کنید. معمولاً این نوع رویا به معنای آشتی عاشقانه یا ثبات عالی در روابط عاطفی شماست.

اگر در هیچ رابطه ای نیستید، این زمان عالی برای ملاقات با کسی و شروع یک رابطه است. اگر در یک رابطه هستید، این بدان معنی است که رابطه شما توسعه می یابد و تبدیل به ازدواج می شود. اگر رابطه در بحران است، وقت آن رسیده است که اختلاف را با شریک زندگی خود حل کنید و بهبودهایی را بین شما دو نفر پیشنهاد دهید. از این لحظه مفید لذت ببرید و از چند هفته آینده با شریک زندگی خود لذت ببرید.

از دیدگاه معبران غربی اگر مردی در خواب ببیند که پریود شده است ، به احتمال زیاد باید انتظار ضرر و زیان را داشت. این می تواند هم ضرر مادی باشد و هم از دست دادن رابطه با یک عزیز. مراقب رفتار خود باشید و موقعیت های تحریک آمیز ایجاد نکنید.

اگر مردی ببیند که معشوقش پریود شده است، این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که روابط آنها در حال سرد شدن است. به عقیده فروید ، خواب یک مرد در مورد پریود نشان دهنده نارضایتی بیننده خواب از زندگی صمیمی خود است. در مورد زنانی که پریود می شوند ، فروید توصیه می کند که برای از دست ندادن فرصت ها سریع تر عمل کنند.

تعبیر خواب پریود شدن دیگران

وقتی خواب می بینید که فردی در حال قاعدگی است، اغلب، این هشداری است که شما را نسبت به دسیسه ها، شایعات و دوستی های اشتباه هوشیار نگه می دارد. مراقب باشید، زیرا ممکن است توسط شخصی که دوست خود می دانید از پشت به شما خنجر بزند.

از صحبت در مورد زندگی خود یا گفتن رازهای صمیمی به کسی خودداری کنید. رویای شخصی که در حال قاعدگی است، علامت هشدار دهنده ای است که هر چه بگویید می تواند در آینده علیه شما استفاده شود. افرادی که به آنها اعتماد دارید می توانند به شما خیانت کنند.

تعبیر خواب قاعدگی روی لباس

اگر در خواب لباسی ببینید که لکه‌ های خون قاعدگی دارد، این می‌ تواند به این معنی باشد که اسرار گذشته را که زمانی به شما آسیب می‌رساند، فاش می‌ کنید. همچنین می تواند عواقب جدی برای پوشاندن شرم یا خودتان باشد. لباس های لکه دار در خواب نشانه آن است که ناخودآگاه شما می خواهد احساسات و عواطف شما را که در اعماق روح شما ذخیره شده است خاموش کند. اکنون، این احساسات بالاخره می توانند راهی برای رها شدن از ناامیدی ها و رنج های گذشته پیدا کنند.

چنین رویاهایی مانند رهایی خود نشان می دهد که غم گذشته دیگر شما را ناراحت نخواهد کرد و شما از همه چیزهایی که شما را آزار می دهد رهایی خواهید داشت. خواب دیدن لباس زیر با خون قاعدگی نیز به این معنی است که ناراحتی های گذشته شما برطرف می شود.

تعبیر خواب عادت ماهیانه بعد از یائسگی

برای یک زن، این خواب نشان می دهد که او دیگر بچه دار نخواهد شد. زنی که قاعدگی اش تمام می شود امیدش را به همه چیز از دست می دهد.

خواب ببینید که قادر به قاعدگی نیستید

اگر خوابی می بینید که نشان می دهد نمی توانید پریود شوید، این نشانه ضمیر ناخودآگاه است که می خواهید ذهن خود را از موقعیت هایی که به شما احساس سنگینی می کند پاک کنید.

بسیاری از زنانی که هنوز تمایلی به مادر شدن ندارند، وقتی چنین چیزهایی را در خواب می بینند می ترسند، زیرا معتقدند که می تواند محقق شود و ممکن است باردار شوند.

چه بخواهید مادر شوید چه نباشید، رویای پریود نشدن نشان می دهد که باید آگاهی خود را از تمام افکاری که به دوش می کشید پاک کنید. مدیتیشن انجام دهید و سعی کنید بفهمید چه چیزی شما را آزار می دهد. از شر انرژی بد و هر چیزی که هنوز در مورد گذشته شما را آزار می دهد خلاص شوید.

دیدن خواب عادت ماهیانه

به گفته میلر ، اگر یک زن باردار قاعدگی خود را ببیند، نمی تواند نگران روند زایمان باشد، همه چیز به آرامی پیش خواهد رفت. علاوه بر این، کتاب رویا بیان می کند که کودکی که به دنیا می آید استعدادها و توانایی های خاصی خواهد داشت.

خانمی که خیلی وقت پیش ازدواج کرده است، اگر خواب پریود خود را ببیند، باید به زودی در انتظار بارداری باشد. کتاب رویای میلر به دختران مجردی که رویاهای مربوط به قاعدگی را دیدند، در مورد مشکلات سلامتی هشدار می دهد.

برای یک دختر مجرد ، خواب قاعدگی مملو از مشکلات سلامتی است.

تعبير خواب حیض به روايت محمدبن سیرین

تعبیر خواب پریود شدن از محمد ابن سیرین:

حیض یا همان قاعدگی و پریود شدن، مردان را بقا بود در معصیت و زنان را زیادتی مال.

اگر مردی بیند که حائض شد، دلیل که به قدر آن خون او را مال حرام نصیب گردد.

اگر مردی بیند که زنش حائض شد، دلیل که کارهای دنیا بر وی بسته شود.

اگر صاحب خواب مستور بود، دلیل که در کار خویش متحیر شود.

اگر بیند زنش از غسل پاک شد، دلیل که کار دین و دنیا بر وی گشاده شود.

اگر بیند با زن حائض جماع کرد، دلیل که کارهای دنیائی بر وی آسان شود و بعضی از معبران گویند: کارش دشوار گردد.

پیشنهاد: تعبیر خواب طلاق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا