اخبار

زمان پخش و تکرار سریال راز ناتمام از شبکه تماشا

5/5 - (1 امتیاز)
زمان پخش و تکرار سریال راز ناتمام از شبکه تماشا

سریال راز ناتمام در آستانه شهادت شهید محمدعلی رجایی (رئیس‌جمهور) و شهید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست‌ وزیر) از شبکه تماشا پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال راز ناتمام از شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» از روز شنبه (22 مرداد 1401)، جایگزین سریال محکومین در شبکه تماشا خواهد شد.

این سریال به کارگردانی امین امانی تولید شده است.

«راز ناتمام» در کش و قوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد که در فعالیت‌ های پرثمرش، سوابق مبارزاتی علیه رژیم ستم‌شاهی و بار‌ها محکومیت به زندان دارد و پس از انقلاب اسلامی نیز وزیر آموزش و پرورش و سپس دومین نخست‌ وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله رفسنجانی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، مسعود رحیم‌پور در نقش شهید بهشتی و علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه‌ای با طراحی گریم محسن دارسنج در “راز ناتمام” نقش ایفا می‌ کنند.

بهرام ابراهیمی در نقش مهدی بازرگان، شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری، نگین معتضدی در نقش همسر یک مامور امنیتی، مریم کاویانی، مریم خدا رحمی، مهدی امینی‌ خواه، مسعود رحیم‌پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری و … از دیگر بازیگران این سریال هستند.

ساعت پخش

سریال راز ناتمام هر شب ساعت 24 از شبکه تماشا پخش می شود و تکرار آن هم در ساعات 06:00 و 12:00 روز بعد به روی آنتن می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا