فرهنگ و هنر

سریال شرایط خاص ، بازیگران و خلاصه داستان سریال شرایط خاص

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال شرایط خاص ، بازیگران و خلاصه داستان سریال شرایط خاص

سریال تلویزیونی شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی  تولید شده و تهیه کنندگی  سریال شرایط خاص برای شبکه سه را سید مرتضی فاطمی بر عهده داشته است .تصویربرداری این سریال پربازیگر، که اولین کار تلویزیونی وحید امیرخانی میباشد بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شده و در اوایل تیر ماه در تهران به پایان رسیده است.

سریال شرایط خاص

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سریال «شرایط خاص» که پیش از این با نام «کلاف های رنگی» به کارگردانی وحید امیرخانی کلید خورده بود در توضیحاتی درباره تعداد قسمت های این سریال در گفتگویی که با خبرگزاری ها داشته، گفته است که: این سریال قرار بود در ۱۵ قسمت ساخته شود اما فیلمنامه، قصه ای داشت که ظرفیت و کشش بیش از ۱۵ قسمت را داشت و از سوی سازمان پیشنهاد افزایش قسمت به ما داده شد که ممکن است تعداد قسمت های سریال تا ۲۲ قسمت افزایش یابد.

خلاصه داستان سریال شرایط خاص

خلاصه داستان سریال

 خلاصه داستان سریال : «شرایط خاص» که نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان بوده، سریالی با حال و هوای کمدی است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت‌ها در طول داستان، رخ می‌دهد. این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود.

وحید امیرخانی امیرخانی با اشاره به فضای کمدی سریال  گفته است: ما با توجه به فضا و قصه خواستیم موقعیت هایی کمدی دربیاوریم که صرفا طنازی در دیالوگ نباشد بلکه موقعیت ها هم مخاطب را بخنداند و درگیر کند. زیرمتن ما قصه ای تلخ است و به نوعی می توان گفت موقعیتی کمدی در یک بستر دراماتیک است.

بازیگران سریال شرایط خاص

بازیگران سریال شرایط خاص

بازیگران سریال : در این سریال تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی بایگران طنز از جمله کامبیز دیرباز و بهرام افشاری به ایفای نقش می‌پردازند.

کامبیز دیرباز(بازیگر نقش آصف)، بهرام افشاری، پروانه معصومی ( بازیگر نقش مرضیه)، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران سریال تلویزیونی «شرایط خاص» را تشکیل می‌دهند.

کامبیز دیرباز بازگر نقش آصف در سریال طنز شرایط خاص

کامبیز دیرباز بازیگر نقش آصف

کامبیز دیرباز دیرباز در این سریال طنز «شرایط خاص» بازیگر نقش آصف می باشد  وی متولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز کرد.  او در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش  بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

کامبیز دیرباز درباره حضورش در این سریال و اولین همکاری اش با وحید امیرخانی  توضیح می دهد: من فیلم «در مدت معلوم» را از وحید امیرخانی دیده بودم که فکر می کنم فیلم یکدست و بانمکی بود و تکلیف آن هم روشن بود. من احساس کردم او از جوانانی است که با شروع خوبی وارد سینما شده و خیلی هم حرفه ای کار می کند.

وی ادامه می دهد: من هم همیشه دنبال سلیقه ها و کارگردان های متفاوت با دیدگاه های مختلف هستم چون باعث می شود من هم فضاهای متفاوتی را تجربه کنم. دلیل دیگر این همکاری این بود که من چندین سال در فضای داستان های تلخ و تراژیک را کار کردم و دل خودم هم برای کمدی و یک فضای شیرین تنگ شده بود.

دیرباز با اشاره به حضورش در این سریال بیان می کند: من احساس کردم این سریال موقعیت شیرینی دارد و درصد بالایی از فضایی را که مورد انتظارم است، دارد. شاید این اثر یک کمدی که مخاطب با آن قهقهه بزند، نباشد اما بعد از دو سال فضای تراژیک و غم انگیزی که با قصه های سعید نعمت الله پشت سر گذاشتم احساس کردم این کار می تواند برای خودم هم تنفس باشد.

زمان پخش سریال شرایط خاص

زمان پخش سریال

زمان پخش سریال طنز شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی هم بعد از اتمام سریال زوج یا فرد از شبکه سه سیما می باشد.

ساعت پخش :  :20:45

تکرار سریال : 30 دقیقه بامداد ،10 صبح و 14:00 بعد از ظهر ، روز بعد است .

ساعت پخش و تکرار سریال طنز شرایط خاص

سایر عوامل سریال

عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سید مرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، تدوین: خشایار موحدیان، طراح گریم و چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، آهنگساز: حمیدرضا صدری، دستیار تولید: حمید سرپیران، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

سریال بر سر دوراهی

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال هیولا

بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

بازیگران سریال روزهای بی قراری

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا